Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det pasta med laks i hvitvin/fløte- og ostesaus og vårløk, hvitløk, erter og asparges.

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Dagens blir lapskausblanding som jeg tilsetter kjøttpølse, flesketerninger og løk.

Tyttebærsyltetøy og Korni flatbrød.

 

PS :   Det blir visst også litt ekstra potet og gulrot oppi her.

Så du skrev Korni flatbrød tidligere her. Måtte prøve det. Det var godt med smør og kalde tynne potetskiver på. Og til tomatsuppe, nam. Får jo inspirasjon her i tråden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekte jo en stor haug med fiskekaker her forleden, så tok noen opp fra fryseren i dag. Lagde hvit saus til, noe jeg aldri har hatt. Har kun hatt smeltet smør til og brun saus et par ganger.

Hadde reker i den hvite sausen og masse brokkoli ved siden av sammen med et par poteter. Det var godt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Så du skrev Korni flatbrød tidligere her. Måtte prøve det. Det var godt med smør og kalde tynne potetskiver på. Og til tomatsuppe, nam. Får jo inspirasjon her i tråden

Ja, det er godt.☺

Bruker Korni til gryter og supper... til spekekjøtt og -fisk gjelder annet flatbrød.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, det er godt.☺

Bruker Korni til gryter og supper... til spekekjøtt og -fisk gjelder annet flatbrød.   

Ok. Har brukt de litt hardere i konsistensen. Husker ikke hva de heter. Men Korni var knallgodt til suppe ja! 

Og kalde potetskiver. Elsker kalde potetskiver med smør, på flatbrød. Gjerne med hardkokte egg og sild. Det er godt det 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skranter litt på inspirasjon og matlagnings-ork i dag. Ble potetstappe, (soya)pølser fra fryseren, stekt løk og erter. Og ketchup såklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, SoWhat? skrev:

Ok. Har brukt de litt hardere i konsistensen. Husker ikke hva de heter. Men Korni var knallgodt til suppe ja! 

Og kalde potetskiver. Elsker kalde potetskiver med smør, på flatbrød. Gjerne med hardkokte egg og sild. Det er godt det 😄

😀

Ja, det er fabelaktig.   :spise:   Elsker egg og appetittsild.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stekte kjøttdeig, bacon og sopp. Kokte makaroni og lagde ostesaus. Blandet alt. Ikke det sunneste nei, men det er fredag og en fin dag og jeg gir f... og bare koser meg 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal kalle retten, men: 

Panert torsk (gjør det selv) 

ovnsbakt søtpotet i skiver 

woker grønnkål, rødkål og gulrot 

har litt fetaost og avokado til 

 

skikkelig mums for meh på en fredag😋

Anonymkode: e9a8f...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...