Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arwen Undómiel

Jeg liker å Spice opp supper med grønnsaker og slikt med litt krydder. I forgårs hadde jeg pasta med parmesan ;)

Pizza er min livrett, men spiser ikke svin lengre, så det må bli med biff eller vegetar pepperoni :)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta med brokkoli her også i går kveld, :) men spaghetti, vanlig brokkoli (økologisk bare) og salte ansjos. Og med pinjekjerner og parmesandryss.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det blir kjøttsuppe. Passer godt i regnværet som er nå. Og så er mannen bortreist og han liker ikke kjøttsuppe 😁

Anonymkode: 88090...5b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av Joikakaker i saus. Mye saus igjen (hadde 2 bokser), men lite boller. Fyller opp med et par kjøttpølser i biter.

Gulrøtter og erter i stedet for kålstuing.  Nye poteter. Tyttebærsyltetøy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Rumle skrev:

Pizza blir det her.

4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Wienerpølser med potetmos, tomatbønner, sennep litt stekt løk og en dæsh nykvernet pepper.

Kos dere.     :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter fest som vi helt impulsivt hadde i går på en helt vanlig torsdag, så må jeg få i meg noe salt og fett her. Det hjelper på litt redusert form har jeg hørt, og jeg er virkelig ikke vant til å være fyllesyk! Litt deilig da, for bare slapp og heelt never mind. Avslappet. Så jeg skal steke hamburgere med bacon og fries. Det tror jeg trengs nå. Må ha masse stekt løk til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...