Lady Lovelylocks Skrevet 29. april 2019 #43101 Del Skrevet 29. april 2019 Sushi ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43102 Del Skrevet 30. april 2019 16 timer siden, Wenda skrev: Samme her 😁 aldri testet den før, men kjøpte den fordi den var til halv pris så tenkte at jeg kunne gi den et forsøk Hva syns du? Jeg likte den godt. Kjøpes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43103 Del Skrevet 30. april 2019 I dag blir det Prior ostegrill med potetstappe som jeg rører rå løk og litt stekefett inn i. Tomatbønner, løkringer, sennep og ketchup på si'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. april 2019 #43104 Del Skrevet 30. april 2019 31 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hva syns du? Jeg likte den godt. Kjøpes igjen. Den var overraskende god Og skal absolutt kjøpes igjen her og Hadde hjemmelagede hamburgerbrød på speltmel. Hvitløksdressing på bunnen, så litt salat, løk, sylteagurk. Vanlig ost på burgeren, var tom for cheddar, men tror faktisk det var like greit. Smakte veldig godt med gulost. Litt ketchup på lokket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43105 Del Skrevet 30. april 2019 3 minutter siden, Wenda skrev: Den var overraskende god Og skal absolutt kjøpes igjen her og Hadde hjemmelagede hamburgerbrød på speltmel. Hvitløksdressing på bunnen, så litt salat, løk, sylteagurk. Vanlig ost på burgeren, var tom for cheddar, men tror faktisk det var like greit. Smakte veldig godt med gulost. Litt ketchup på lokket Så bra at det ikke var bortkastet. 😀 Jeg hadde og vanlig gulost, salat, ketchup, krydder og løk. Men burgerdressing. + sennep på bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. april 2019 #43106 Del Skrevet 30. april 2019 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så bra at det ikke var bortkastet. 😀 Jeg hadde og vanlig gulost, salat, ketchup, krydder og løk. Men burgerdressing. + sennep på bunn. Betaler fullpris med glede for å kjøpe de igjen iallefall 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43107 Del Skrevet 30. april 2019 2 minutter siden, Wenda skrev: Betaler fullpris med glede for å kjøpe de igjen iallefall 😍 Som jeg nevnte over et sted inngår de i Extras 3for2. Jeg kjøpte bacon, chili og fisk. Da var fiskeburger'n gratis. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. april 2019 #43108 Del Skrevet 30. april 2019 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Som jeg nevnte over et sted inngår de i Extras 3for2. Jeg kjøpte bacon, chili og fisk. Da var fiskeburger'n gratis. 😀 Skal se om jeg har en Extra-butikk i nærheten. Jeg tror faktisk det 🤗 Jeg kjøpte de på Obs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43109 Del Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, Wenda skrev: Skal se om jeg har en Extra-butikk i nærheten. Jeg tror faktisk det 🤗 Jeg kjøpte de på Obs Man skulle tro Obs hadde samme greia. Coop begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2019 #43110 Del Skrevet 30. april 2019 8 minutter siden, Wenda skrev: Skal se om jeg har en Extra-butikk i nærheten. Jeg tror faktisk det 🤗 Jeg kjøpte de på Obs Beklager å bryte inn men OBS har samme greia med 3 for 2. 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Man skulle tro Obs hadde samme greia. Coop begge to. Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43111 Del Skrevet 30. april 2019 ^ ...løp og kjøp! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2019 #43112 Del Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: ^ ...løp og kjøp! 😉 Skal handle senere i dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. april 2019 #43113 Del Skrevet 30. april 2019 43 minutter siden, Jerry Lee skrev: Man skulle tro Obs hadde samme greia. Coop begge to. Ah trodde kanskje butikkene hadde egne type tilbuder og sånt jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 30. april 2019 #43114 Del Skrevet 30. april 2019 Linsesuppe og eplekake til dessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. april 2019 #43115 Del Skrevet 30. april 2019 51 minutter siden, Wenda skrev: Ah trodde kanskje butikkene hadde egne type tilbuder og sånt jeg 😁 Som Cata bekreftet over her... Alle Coopbutikker har de samme tilbud. Og det er bra. 😀 Til uka skal jeg benytte meg av burgertilbudet igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #43116 Del Skrevet 30. april 2019 Her blir det etter planen fersk fisk (utbudet hos fiskehandleren avgjør hva slags), med båtpoteter av søtpotet, grønnkål surret med chili og hvitløk, og en tomatsalsa med frisk koriander. Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja40 Skrevet 30. april 2019 #43117 Del Skrevet 30. april 2019 Hjemmelaget vårruller med ris, salat og masse chilisaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 30. april 2019 #43118 Del Skrevet 30. april 2019 Fiskeburger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mai 2019 #43119 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Nattmatfylle"middag"... Ostepølsesandwich. Varmet ostepølse fra middag splittet og lagt mellom brødskiver. Smør på begge, sennep nede og ketchup oppe. Løkringer under og sylteagurk over pølsene. Endret 1. mai 2019 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai 2019 #43120 Del Skrevet 1. mai 2019 Sommerkoteletter og en hjemmelaget "potetishysalat" med kokte perlepoteter, bacon, brokkoli, mais, rømme og litt justeringer etter hva det ender med å smake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå