Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvit pizza med tre typer ost (blåmugg, mozzarella og parmesan), oliven, cherrytomater og serranoskinke. Og masse svart pepper og fersk oregano. Og kanskje litt ruccola på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt pir/makrell. Kokte nypoteter. Gulrot, blomkål, reddiker og lilla vårløk kokt i sursøt krydret lake (laurbær, rosépepper, korianderfrø, stjerneanis ++). Beurre blanc laget på Balholm epleråsaft med rømme, Rørossmør, dill og gressløk. Og en riesling med mye eplesmak å drikke til.



Anonymous poster hash: 82747...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Etter ti dager med gresk mat slår vi til med ordentlig norsk mat i dag; kjøttkaker, brun saus, poteter, surkål og diverse grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi hjemmelaget tomatsuppe med rødelinser, som tilbehør hadde vi egg (fra hønene til besteforeldrene til typen) og kylling. Kjempe godt!

 

I dag blir det enten

Fisketaco med mangosalsa, guacamole og salat.

Eller

Kylling tikamasala, ris, nan og salat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å lage italiensk pizza nå. 

 

Derfor har jeg også et spørsmål til det gode folk, hva kan jeg putte på når det er snakk om vegetariansk? margherita syntes jeg blir litt kjedelig gang på gang, og vil gjerne spice det opp litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å lage italiensk pizza nå.

Derfor har jeg også et spørsmål til det gode folk, hva kan jeg putte på når det er snakk om vegetariansk? margherita syntes jeg blir litt kjedelig gang på gang, og vil gjerne spice det opp litt.

Oliven, rødløk og masse gode oster

Hvit pizza med karamellisert løk eller balsamicoløk og chevre

Sopp (gjerne ulike typer der og)

Soltørket tomat

Pesto

Potetskiver og tynne skiver med squash, timian, pluss bøffelmozarella (og ingen saus!)

Artiskokkhjerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven, rødløk og masse gode oster

Hvit pizza med karamellisert løk eller balsamicoløk og chevre

Sopp (gjerne ulike typer der og)

Soltørket tomat

Pesto

Potetskiver og tynne skiver med squash, timian, pluss bøffelmozarella (og ingen saus!)

Artiskokkhjerter

Aiaiai! Takk! Dette skal skrives ned! Det ble med squashskiver og buffalomozarella for han, jeg tok permaskinke og buffalomozarella. Nå er de ferdige og venter bare på at han skal komme hjem #husmormateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aiaiai! Takk! Dette skal skrives ned! Det ble med squashskiver og buffalomozarella for han, jeg tok permaskinke og buffalomozarella. Nå er de ferdige og venter bare på at han skal komme hjem #husmormateriale

:biggrin::5:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ovnsbakt panert torsk med salat og balsamico i går. 

 

I dag er jeg ikke helt sikker enda.. Så noen nevnte fiskeburger lengre opp - fikk litt lyst på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...