Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pastasalat med ekstralett rømme blandet med remulade og sitronsaft, eple, purreløk, skinke i biter, mais, pepper, fullkornspasta. Var sykt godt! Ble ganske mye, men da har jeg middag i morgen også  :sikle:

Endret av ohdeergod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ha skikkelig taco! Med hjemmelagde lefser (av mais på ordentlig meksikansk vis) bønner, guacomole, hummus, salat, grønnsaker og ytrefilet i små terninger. Herlig! :-D  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene i et par dager så jeg tenker det blir kyllingsalat eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fant ut at vi spiste alt for sunt i helgen, så da blir de pizza i dag for å veie opp. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme alene i et par dager så jeg tenker det blir kyllingsalat eller noe slikt.

Det blir kylling og søtpotet fries.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren ville ikke ha middag i dag, så han kjøpte med en ost/skinke-pai til meg. 

 

Da blir det altså ost/skinke-pai med tomat, rødløk, oliven, balsamico og persille på meg i dag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt tofu med eggnuddelwok. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det salat med sesampanert laks, avocado, appelsin, mozzarella og ruccola.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst pai på meg i dag også. Ost og spinat pai i dag, med tomat, rødløk, oliven, persille og balsamico. Og et stykke av samboerens Grandiosa mens jeg ventet på at paien min skulle bli ferdig..  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber seint i dag, så det blir bare en kjøpesalat fra Rema når jeg kommer hjem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt sei med mos av søtpotet, potet og gulrot, og stekte eplebåter. 



Anonymous poster hash: c622e...ad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta med kjøttsaus i dag. Lavkarbopasta på meg og fullkorn på mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blomkålsuppe med sprøbakt spekeskinke og lavkarbo-foccacia med oliven og soltørket tomat. Homemade ofc! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffsalat med nypoteter, reddiker, avocado, oliven og cherrytomater.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfiterte andelår med nypotetbåter stekt i andefettet i form under. Kokte snittebønner med dijonsennep og ramsløkpuré. Samt en ikke for tung Bordeaux å drikke til. 

 

Til dessert skal vi ha litt oster, honning, ristede nøtter og portvin. Og etter det kanskje et par sjokoladetrøfler og espresso.

 

Nesten som bistromiddag i Paris. :fnise:



Anonymous poster hash: 82747...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...