Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tacosalat; kyllingfilet i biter stekt i tacokrydder, blandet med agurk, mais, tomat, avokado, salat. Spises i pitabrød med kesam og sweet chili saus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sheperd's pie hadde jeg i dag :)

• Liker 1
Skrevet

Svigermor sine hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus og med grønnsaker! Nam, gleder meg! Henne sine kjøttkaker er så mye bedre enn mine :D

Skrevet

Ja, vi skal da vel grille i dag også, vi! :ler:

Flintstek, BBQ-marinert kyllingfilet (hvis jeg får til marinaden), potetsalat, mangosalat og litt potetgull! Tror kanskje vi har noen maiskolber liggende også. Elsker grill! <3

Skrevet

Pasta carbonara med både bacon og kylling. Toppet med parmesan.

Sweet lord det var godt!

Skrevet

Entrecôte med ovnsbakte amadinepoteter, gulrøtter, blomkål og bearnaisesaus.

Skrevet

Ovnsbakt asparges med kokte poter + smør og fenalår

Gjest Lille-pus
Skrevet

I dag blir det quich med purre, paprika, oliven og kjøttboller.

Skrevet

Hjemmelaget hamburger på grillen i dag! Hjemmebakte grove brød, salat, tomat, agurk, rødløk, chili-cheese-saus og bacon.

Skrevet

Hjemmelaget pizza med skinke og sjampinjong

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt utenfor uten pizza, gitt. :fnise: Jeg vurderte en spinat- og mozzarellavariant, men endte opp med gulrotsuppe istedenfor. Med masse ingefær, koriander, chili og sitron!

Anonymous poster hash: f4749...182
Gjest Lille-pus
Skrevet

Quich med løk, purre, paprika og kjøttboller (som var til svært redusert pris siden de hadde utløpsdato i dag). Første gang jeg har kjøpt kjøttboller, og de var greie nok, men jeg lager dem nok like gode selv tenker jeg :fnise:

Et raskt knips av 'restene' her:

Skrevet

Skal kjøre enkelt med aspargessuppe med hvit asparges og sprøstekt parma skinke samt salat,olivenbrød ogen frisk salatdressing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...