Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Tacosalat; kyllingfilet i biter stekt i tacokrydder, blandet med agurk, mais, tomat, avokado, salat. Spises i pitabrød med kesam og sweet chili saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor sine hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus og med grønnsaker! Nam, gleder meg! Henne sine kjøttkaker er så mye bedre enn mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal da vel grille i dag også, vi! :ler:

Flintstek, BBQ-marinert kyllingfilet (hvis jeg får til marinaden), potetsalat, mangosalat og litt potetgull! Tror kanskje vi har noen maiskolber liggende også. Elsker grill! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta carbonara med både bacon og kylling. Toppet med parmesan.

Sweet lord det var godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget hamburger på grillen i dag! Hjemmebakte grove brød, salat, tomat, agurk, rødløk, chili-cheese-saus og bacon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Føler meg litt utenfor uten pizza, gitt. :fnise: Jeg vurderte en spinat- og mozzarellavariant, men endte opp med gulrotsuppe istedenfor. Med masse ingefær, koriander, chili og sitron!



Anonymous poster hash: f4749...182
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Quich med løk, purre, paprika og kjøttboller (som var til svært redusert pris siden de hadde utløpsdato i dag). Første gang jeg har kjøpt kjøttboller, og de var greie nok, men jeg lager dem nok like gode selv tenker jeg :fnise:

Et raskt knips av 'restene' her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre enkelt med aspargessuppe med hvit asparges og sprøstekt parma skinke samt salat,olivenbrød ogen frisk salatdressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...