Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tunfisksalat idag. Grov pasta, vårløk, paprika, rå broccoli, hjertesalat og en deilig dressing med sitronsaft, olje, salt, pepper og litt sukker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyrbiff med løk, poteter og grønnsaker. (De hadde ikke sei)

Skrevet

Kokt torsk, baconbiter, poteter. Grønnsaker vet jeg ikke helt ennå. Kokte eller råkost? Kansje jeg koker blomkål og brokkoli, og litt gulrot for å få farge.

Skrevet

Nystekt grovbrød med brunost....

Hjemme alene idag og orker ikke lage middag. Og har akkurat bakt brød og det lukter helt himmelsk godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Salat av avokado og sitrusbakte gulrøtter:

http://food52.com/recipes/15021-carrot-avocado-salad

Jeg har frisk koriander sammen med salatblader (i stedet for timian på gulrøttene), drysser sesamfrø over det hele slik oppskriften sier, men dropper crème fraîche - synes det er bedre uten. Dermed blir salaten også vegansk (ikke et mål i seg selv for meg, men heller ikke noe problem).

Kjempegodt! :)

Anonymous poster hash: 72716...8f7
Skrevet

Blir en pai fra butikken i dag. Er ikke hjemme før i sekstida så orker ikke begynne med noe store greier, da. Så pai med ost/skinke og en salat med dressing - balsamico, tenker jeg.

Skrevet

Posjert kylling med grønnsaker og urtesaus.

Skrevet

Baconsurret kylling stekt sammen med sopp og løk. Med grønnsaker til.

AnonymBruker
Skrevet

Fiskegryte med kål, erter, gulrøtter, løk, torsk, ingefær og soyasaus.

Anonymous poster hash: d1e84...20e
Skrevet

I dag er planen å ringe etter pizza. Serveres med en kald øl i glasset og en film på skjermen. Fredag.

Skrevet

Ble pizza i går (ble senere hjem enn tenkt) så da blir det pai og salat i dag istedet! :)

Skrevet

Salat med grønnkål, spinat, tomat, agurk, rødløk og kyllingfilét biter (krydret med sitronpepper og salt) topper med sitronsaft, olivenolje oog litt parmesan.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

I dag hadde vi kyllingsalat til middag! :wow:

Skrevet

Potetmos med surkål og stekte pølser.

AnonymBruker
Skrevet

Hentesushi og Cloudy Bay. :)

Anonymous poster hash: 72716...8f7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tunfisksalat, - dvs. det var det jeg laget og satte tallerkenen på bordet før jeg snudde meg for å grave etter en CD.

Og da jeg etter sånn 10 minutter vendte meg mot tallerkenen min igjen så var mesteparten borte...

En svaksynt katt hadde spist opp middagen min :(

Sa her ble det brødskive med Jarlsberg i dag gitt ;)

Skrevet

Tunfisksalat, - dvs. det var det jeg laget og satte tallerkenen på bordet før jeg snudde meg for å grave etter en CD.

Og da jeg etter sånn 10 minutter vendte meg mot tallerkenen min igjen så var mesteparten borte...

En svaksynt katt hadde spist opp middagen min :(

Sa her ble det brødskive med Jarlsberg i dag gitt ;)

Kjenner igjen den der :0 . Så her deler vi tunfisken broderlig før jeg setter meg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...