Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelagde fiskekaker av laks, wokede grønnsaker med masse ingefær, appelsin, chili og hvitløk, og ris ved siden av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

I dag hadde jeg en kyllingrett fra Fjorland. Hadde egentlig ønsket meg Fjorland sine komler, men det hadde de ikke i den lille butikken jeg var i. :(

Skrevet

Kjøpte fiskekaker i hjemmebakte grove hamburgerbrød med salat og honning/senneps-"dressing".

AnonymBruker
Skrevet

Tunfisk "mac and cheese". Tunfisk, artisjokker, vårløk, paprika og makaroni blandet med blomkålsaus (blomkål, hvitløk og melk kjørt med stavmikser), blandet med næringsgjær og rever jarlsberg, bakt i ovnen.

Anonymous poster hash: d1e84...20e
Gjest hockeyfrue
Skrevet

I dag skal vi ha samboerens favoritt; hjemmelaget italiensk pizza med prosciutto og ruccola.

Skrevet

Stekt fullkorn ris med smårettskinke, vårløk, sjalottløk, søtpaprika, hvitløk og raspet gulrot. Bruker å legge en grønnsaksbuljongterning i kokevannet til risen, gir ekstra god smak :) Og når jeg har blandet alt sammen så kakker jeg i et egg og rører rundt i gryta på sterk varme.

AnonymBruker
Skrevet

Stekt fullkorn ris med smårettskinke, vårløk, sjalottløk, søtpaprika, hvitløk og raspet gulrot. Bruker å legge en grønnsaksbuljongterning i kokevannet til risen, gir ekstra god smak :) Og når jeg har blandet alt sammen så kakker jeg i et egg og rører rundt i gryta på sterk varme.

Det hørtes godt ut! Må prøves! :)

Anonymous poster hash: 5274c...91a

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes godt ut! Må prøves! :)

Anonymous poster hash: 5274c...91a

Veldig godt og veldig lettvindt :)

Skrevet

En litt utvidet insalata caprese: mozarella, gode tomater, masse basilikum, grønn salat og salte pinjekjerner. Og brød ved siden av.

Skrevet

Hjemmelagde greske kjøttboller i tomatsaus med gresk salat, couscous og tzatziki.

• Liker 1
Skrevet

Grilling,pølser og hamburgere.Enkelt og greit😊

Skrevet

Kylling korma med ris, naanbrød og mango chutney

Skrevet

Røkt lammelår i skiver, waldorfsalat og nystekt brød.

Skrevet

Samboerens fantastiske ostesmørbrød - med tomater på mine!

Skrevet

Pizza med peppessaus, skinke, ost, mais, sopp og ananas<3 nammis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...