Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Takeaway-pasta i går. Ravioli med biff og peppersaus.

Sodd i dag! Innherredsodd med Inderøy-kjøttboller, kokte poteter og gulrøtter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært knallvær idag, så da ble det grillmat :)

Sommerkoteletter, diverse pølser, mais, tomater, hjemmelaget potetsalat, gresk salat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastaform med penne, kylling, squash, sopp, løk, gulrøtter, hermetiske tomater, og litt lett creme fraiche. Ost på toppen, gratinert i ovnen.



Anonymous poster hash: d1e84...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grillede sommerkoteletter, grove pølser, oste- og chilipølser, maiskolber, potetsalat, linsesalat og grønn salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sånn hiv-sammen-det-vi-finner-i-kjøleskap-og-fryser-ostesmørbrød; focaccia, grov sennep, chorizo og alt for mye ost. Og salat til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chop suey. Etter min mening er de perfekte grønnsakene å ha i noe slikt brokkoli, løk, paprika, babymais og sjampinjong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastaform med penne, kylling, squash, sopp, løk, gulrøtter, hermetiske tomater, og litt lett creme fraiche. Ost på toppen, gratinert i ovnen.

Anonymous poster hash: d1e84...20e

Dette!

Høres utrolig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette!

Høres utrolig godt ut!

Det er knallgodt. Hiv basilikum oppi sammen med de hakkede tomatene, og litt salt og pepper. Funker fint å lage diger porsjon så man kan fryse ned og kose seg med på travle dager.

Anonymous poster hash: d1e84...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har så lyst på mac and cheese, men hva serverer man egentlig til det? Jeg har kun spist det rett fra kasserollen som nattmat før, og aldri til middag så jeg er litt usikker..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har så lyst på mac and cheese, men hva serverer man egentlig til det? Jeg har kun spist det rett fra kasserollen som nattmat før, og aldri til middag så jeg er litt usikker..

Noen forslag?

Stekt grillpølse i skiver med løk? Alternativt oppkuttet skinke som man bare rører inn i blandingen ;)

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå, jeg har så lyst på mac and cheese, men hva serverer man egentlig til det? Jeg har kun spist det rett fra kasserollen som nattmat før, og aldri til middag så jeg er litt usikker..

Noen forslag?

Bogskinke kuttet i skiver, og salat.

Anonymous poster hash: d1e84...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stekt grillpølse i skiver med løk? Alternativt oppkuttet skinke som man bare rører inn i blandingen ;)

Pølser hadde nok vært snadder, sparer til neste gang. :D

Bogskinke kuttet i skiver, og salat.

Anonymous poster hash: d1e84...20e

Takk, men liker ikke skinke. :ler: Salat skal jeg ta med. :Nikke:

Går for én form med bacon og brokkoli oppi etter å ha googlet litt!

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Skal prøve meg på kjøttkaker og brun saus fra bunnen av i dag. Kokte poteter, brokkoli og gulrøtter som tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttpudding med biter av feta, oliven og soltørket tomat, potetmos og aspargesbønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...