Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Stekte pølser og hjemmelaget potetstappe (med masse smør og fløte i)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det hjemmelagde cheese- og baconburgere - salat, tomat, agurk, stekt løk og sopp, bacon, en god ost, aioli og grove hamburgerbrød. Potetbåter med godt krydder ved siden av.

Skrevet

Tapas. Mannen dro med seg noe sånt som 5 kg rester etter en jobbmiddag i går. :P

Skrevet

Thai red curry med kylling og eggnudler.

Skrevet

Så flinke dere er! Masse gode forslag.

Kremet fiskesuppe med laks, reker, dill og hvitvin. (Gleder meg til å overraske mannen til han kommer hjem i kveld...)

Skrevet

10-kroners pizza fra Coop Extra :spise:

Anonymous poster hash: 84823...28a
Skrevet

En slags hvit pizza: creme fraiche med hvitløk og fersk oregano, skiver av potet, karamellisert løk, bacon og jarlsberg

• Liker 1
Skrevet

Nok en middag fra Trines matblogg. I dag skal jeg prøve meg på ovnsbakt torsk med nøttelokk, søtpotetmos og aspargesbønner. Gleder meg til middag!

Skrevet

Hamburger. Burger lagd med kyllingkjøttdeig, revet løk og fetaost, toppes med cheddar, tomat og dressing. Hamburgerbrød etter oppskrift fra Trines matblogg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

'Rester' av gårsdagens quich m/spinat, bacon, Kalamata oliven og Hot Mexicana wok mix.

Skrevet

Nok en middag fra Trines matblogg. I dag skal jeg prøve meg på ovnsbakt torsk med nøttelokk, søtpotetmos og aspargesbønner. Gleder meg til middag!

Utrolig mange gode oppskrifter på den bloggen! :)

Skrevet

Utrolig mange gode oppskrifter på den bloggen! :)

Ja, henter mye inspirasjon der! :)

Skrevet (endret)

Telles yoghurt som middag..?

Jeg har spist gelebønner fra JellyBelly her, også. #søtt :sprettoy:

Endret av Tøytigern
Skrevet

Har plukket griseknoker og kuttet grønnsaker til den store gullmedaljen i dag - ble en diger gryte lapskaus! :spise:

• Liker 1
Skrevet

Bakt potet, Jamie Oliver style :)

Hadde i sjalottløk, mais, tomater, sprøstekt bacon, rømme og jarlsberg, salt&pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...