Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pizza. Fikk ikke tid til å handle noen til middag etter jobb så måtte bare grave frem noe fra kjøleskapet. Det ble en tynn italiensk bunn med en enkel tomatsaus, biffstrimler som var rester igjen fra gårsdagens middag, ananas, fetaost, søte minitomater, mozzarella og litt pesto på toppen.

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaga kjøttboller med søtpotetfries og salat.

Skrevet

Enten hjortestek eller hjemmelagde kjøttboller av hjort. Sammen med potetmos og sjy. Flinke mannen som har begynt å like matlaging <3

Skrevet

Soppsuppe med brokkoli og hvitløk + sprøstekte poteter med sesamfrø.

Skrevet

Vegetarmiddag med poteter og blomkål i becamelsaus, revne gulrøtter og revne rødbeter i sitrondressing med honning.

Skrevet

Herlighetogmåne så godt det var med søtpotetfries! Aldri laget det før, men jammen meg blir det å lage det igjen! Både mann og jentunge spiste mere av søtpotetene enn av kjøttbollene :)

Skrevet

Marokkanske kjøttboller med ovnsbakte poteter og tomatbulgur.

Skrevet

Quesadillas med avokado og hummus, kjempegodt!

Samme i dag, med fetaost inni også.

Skrevet

Ovnsstekt omelett.

Forrige gang jeg skulle lage dette ble det ingen suksess så vi prøver igjen med en annen fremgangsmåte...

Skrevet

Baconsurret kyllingfilet, stekt med sopp og løk i litt fløte. Serveres med grønnsaker.

Skrevet

Lys lapskaus laget på røkt svineknoke.

Skrevet

Ovnsstekt omelett.

Forrige gang jeg skulle lage dette ble det ingen suksess så vi prøver igjen med en annen fremgangsmåte...

Aldri om jeg lager dette igjen!

:snurt:

Skrevet

Lakseburger og grønnsakswok med feta og balsamico.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...