Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget pizza.

Smaker helt fantastisk i en tom kropp etter at omgangssyken var en tur innom igår kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quesadillas med avokado og hummus, kjempegodt!

Skrevet

Pølse og potetmos før fotballkamp

Skrevet

Blir en slags norsk taco her i dag. Reinsdyrkjøtt, syltet kantarell, selvdyrket løk (av mamma, ikke oss) og litt salat toppes med tyttebærrømme og rulles i havrelefser.

• Liker 3
Skrevet

Blir en slags norsk taco her i dag. Reinsdyrkjøtt, syltet kantarell, selvdyrket løk (av mamma, ikke oss) og litt salat toppes med tyttebærrømme og rulles i havrelefser.

:wow:

Her blir det stekt rosenkål med bacon, hvitløk og kikerter .. og kanskje en salat, hvis jeg orker :ler:

Skrevet

Laget potetmos , stekt kjøttdeig med løk , hvitløk , krydder og raspet gulrot og kålrot til en slags brun saus med en skvett fløte i , dampet brokkoli til . Ble kjempegodt ! Rester i dag .

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kjøttkaker i brunsaus, med poteter og viltblanding. Og selvfølgelig tyttebær syltetøy :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Frossenpizza! :P

Hvilken? Jeg tyr til dette i alt eksamens stresset innimellom, kunne trengt litt inspirasjon på den fronten :nigo:

Skrevet

Taco.

Grove lefser, paprika, agurk, salat tomat, rømme, kjøttdeig, og ananas! :icon_lol:

Anonymous poster hash: 61ec9...da4
Skrevet

Hvilken? Jeg tyr til dette i alt eksamens stresset innimellom, kunne trengt litt inspirasjon på den fronten :nigo:

Big One grilled steak. Aner ikke om den er noe særlig da, den står i ovnen nå ;)
Skrevet

Pasta med kremet spinat-og ricottasaus. Revet parmesan på toppen.

Skrevet

Big One grilled steak. Aner ikke om den er noe særlig da, den står i ovnen nå ;)

Til frossenpizza å være: helt grei! :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...