Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan noen hjelpe meg? :( Jeg er student så det går mye i kjøttdeig. Har kjøttdeig som må brukes opp innen en viss dato. Jeg er så innmari lei av å bruke kjøttdeig til å lage taco, kjøttkaker, hamburgerkjøtt, spaghetti bolognese osv. Har noen forslag ? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg? :( Jeg er student så det går mye i kjøttdeig. Har kjøttdeig som må brukes opp innen en viss dato. Jeg er så innmari lei av å bruke kjøttdeig til å lage taco, kjøttkaker, hamburgerkjøtt, spaghetti bolognese osv. Har noen forslag ? :blomst:

Chili con carne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget cheeseburger. Eller, hamburgerbrødet ble kjøpt da..

Tilbehør; Crispysalat, tomat, sjalottløk, sylteagurk, sprøstekt løk og dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det pimpa ostesmørbrød inspirert av Jan Vardøen; landbrød, sennep, smørstekt sopp, skiver av entrecôte som har vært sous vide-et i 24 timer, og godt moden brie. Serveres med chips og salat.

Ganske mandig middag. Skylder på at det er i anledning farsdagen, men jeg var vel strengt tatt dobbelt så ivrig på ideen som mannen min :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget hamburger med grove nybakte brød, chili cheese-saus, bacon, salat, tomat, rødløk og nystekte potetbåter med persille ved siden av.

Samboeren lager alltid burgerkjøttet og i dag tester han en ny variant med bl.a potetgull, lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...