Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekt laks med råkostsalat og søtpotetfries (fikk litt dilla.....). Servert med en klatt rømme ved siden av.

Skrevet

Chili con carne, ris og salat.

Skrevet

Lunchkaker på brødskive som spises i dette sekund.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? :( Jeg er student så det går mye i kjøttdeig. Har kjøttdeig som må brukes opp innen en viss dato. Jeg er så innmari lei av å bruke kjøttdeig til å lage taco, kjøttkaker, hamburgerkjøtt, spaghetti bolognese osv. Har noen forslag ? :blomst:

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? :( Jeg er student så det går mye i kjøttdeig. Har kjøttdeig som må brukes opp innen en viss dato. Jeg er så innmari lei av å bruke kjøttdeig til å lage taco, kjøttkaker, hamburgerkjøtt, spaghetti bolognese osv. Har noen forslag ? :blomst:

Chili con carne?

Skrevet

Aldri om jeg lager dette igjen!

:snurt:

Uff. Du skal ha for pågangsmotet. :ler:
  • Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget cheeseburger. Eller, hamburgerbrødet ble kjøpt da..

Tilbehør; Crispysalat, tomat, sjalottløk, sylteagurk, sprøstekt løk og dressing.

Skrevet

I dag blir det pimpa ostesmørbrød inspirert av Jan Vardøen; landbrød, sennep, smørstekt sopp, skiver av entrecôte som har vært sous vide-et i 24 timer, og godt moden brie. Serveres med chips og salat.

Ganske mandig middag. Skylder på at det er i anledning farsdagen, men jeg var vel strengt tatt dobbelt så ivrig på ideen som mannen min :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget hamburger med grove nybakte brød, chili cheese-saus, bacon, salat, tomat, rødløk og nystekte potetbåter med persille ved siden av.

Samboeren lager alltid burgerkjøttet og i dag tester han en ny variant med bl.a potetgull, lol

Skrevet

Biff stroganoff med ris og salat :)

Aldri laget det før, men oppskriften på matprat.no ser ikke så avansert ut.

Skrevet

Fiskepakke fylt med masse deilige grønnsaker, sammen med fisk selvsagt. Serveres med dillsaus og quinoa.

Skrevet

Taco rester (ikke ofte vi har det)

Skrevet

Knekkebrød med smør, majones, salt og kokt egg!

Skrevet

Kebabtallerken fra gatekjøkken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...