Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det elgkarbonader med fløtepotet og i dag hjemmelagd tomatsuppe med egg og hvitløksbaguetter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er syk og ligger for det meste rett ut så er det mannen som står for kokkeleringa.

Idag ble det pølse og stappe. Posestappe.

Igår var det Toro lasagne.

(jeg giftet meg ikke med han for matlaginga for å si det sånn :fnise: )

(men barna er jublende happy da, skikkelig ufornuftig tullmat for engangs skyld!)

• Liker 1
Skrevet

Kyllingvinger med salat (kinakål, tomater, løk, bønner og mais).

Skrevet

Idag har jeg laget falafel for første gg i mitt liv, etter oppskriften i VG. Det er riktignok en litt forenklet oppskrift, men de smakte himmelsk godt!

Hadde deilig salat til med gresk yoghurtdressing på.

Skrevet

For å ikke kaste fullt spiselig mat, jeg er jo en person så blir dagens middag restemat fra i går dvs kyllingfilet. Putta det inn i kjøleskapet etter jeg var ferdig i går og varmet det opp med microen i dag.

Anonymous poster hash: 121f8...2c8
Skrevet

Bakt potet med masse godt tilbehør

Skrevet

Bratwurst med potetmos, ølsaus og surkål

Skrevet

Bruke-opp-rester-middag: sashimi av en salmasneip til forrett, omelett med masse godt voksen ost og halvdaffe urter pluss salat med baguettskalkkrutonger til hovedrett, og en miniporsjon med smuldrepai med blåbær og uproporsjonelt mye vaniljesaus til dessert.

Skrevet

Her ble det kinamat, ekte takeaway idag (mannen min har fortsatt kjøkkentjensete :fnise: ).

I morgen derimot tenkte jeg å lage noe som ikke krever så mye tid i stående stilling, og har tenkt å lage en carbonara etter denne oppskriften :

http://trinesbalsam.blogspot.no/2011/12/pasta-carbonara.html

Kommer til å bruke fullkornpasta i stedet for vanlig.

Skrevet

Varmrøkt sild , nypoteter, koktegulrøtter og brokkoli.

Skrevet

Siden jeg er syk og ligger for det meste rett ut så er det mannen som står for kokkeleringa.

Idag ble det pølse og stappe. Posestappe.

Igår var det Toro lasagne.

(jeg giftet meg ikke med han for matlaginga for å si det sånn :fnise: )

(men barna er jublende happy da, skikkelig ufornuftig tullmat for engangs skyld!)

Høres ut som meg, samboeren min og våre fremtidige barn når jeg ligger syk om 5-10 år :fnise:

God bedring :blomst:

Skrevet

Høres ut som meg, samboeren min og våre fremtidige barn når jeg ligger syk om 5-10 år :fnise:

God bedring :blomst:

Takk takk :)

Nå er mor sjøl på beina igjen, så i morgen blir det grove seikaker med råkostsalat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...