Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I kveld grilla vi. Jeg forsynte meg av entrecôte, maiskolber, asparges og bearnaisesaus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakt potet, Jamie Oliver-style. Supergodt og skikkelig usunt :nigo:

Hvordan lagde du det?

Skrevet

Tror det blir stekt ris hos oss idag

Skrevet

Hvordan lagde du det?

Tar store potter med skallet på, pensler skallet med olivenolje og baker de i ovnen på 200g i ca 1 time/eller når de er ferdigstekt.

Tar potetene ut og skjærer av toppen, huler ut massen med ei skje og putter det i en bolle. La de tomme skallene stå igjen.

Bland potetmassen med sprøstekt bacon, sjalottløk, mais, tomat (fjern det bløte i tomatene), rømme (jeg bruker lett), revet ost, salt &pepper. Bland godt sammen og putt fyllet tilbake igjen i potetskallene. Strø øver revet ost og putt potetene tilbake i stekeovnen igjen til osten er gratinert.

Smaker skikkelig godt, men tar litt tid pga lang steketid på potetene...men definitivt verdt ventetida :)

Skrevet

Tar store potter med skallet på, pensler skallet med olivenolje og baker de i ovnen på 200g i ca 1 time/eller når de er ferdigstekt.

Tar potetene ut og skjærer av toppen, huler ut massen med ei skje og putter det i en bolle. La de tomme skallene stå igjen.

Bland potetmassen med sprøstekt bacon, sjalottløk, mais, tomat (fjern det bløte i tomatene), rømme (jeg bruker lett), revet ost, salt &pepper. Bland godt sammen og putt fyllet tilbake igjen i potetskallene. Strø øver revet ost og putt potetene tilbake i stekeovnen igjen til osten er gratinert.

Smaker skikkelig godt, men tar litt tid pga lang steketid på potetene...men definitivt verdt ventetida :)

Oh lord.....

:sikle:

Skrevet

Oh lord.....

:sikle:

Jeg veeeeet! Skummelt godt :nigo:

Skrevet

Torsk i tomatsaus med potetmos og asparges. Multekrem med egenplukket multe til dessert!

Skrevet

Fiskekaker fra Coop med ost og bacon.

De er utrolig gode selvom bacon og ost i blir litt rart.

Hadde disse sammen med poteter og grønnsaker.

Skrevet

Jeg tror det blir stekt ris med grønnsaker og egg.

Skrevet

Gulrotsuppe etter oppskrift på gulrotposen.

Skrevet

Nakkekoteletter, stekte poteter og kryddersmør.

Skrevet

Falukorv og potetmos.

Utrolig kjedelig, men sånn er det noen ganger.

Skrevet

Igår: nuddelsuppe

Idag: pitabrød med kylling og grønnsaker

Skrevet

Fiskegrateng i går og hjemmelaget blomkål og brokkolisuppe i dag :)

Skrevet

Form med potetstappe i bunn, røkte kjøttpølser fylt med løk og ost på toppen

Skrevet

Ovnsbakt laks med avokadosalat og asparges med strandaskinke :)

Anonymous poster hash: 226c5...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...