Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag tror jeg rett og slett det blir taco, for det har vi ikke hatt på lenge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag blir det nuggets (lavkarbostyle) med 2 forskjellige dip + salat

Skrevet

I dag blir det fiskesuppe med laks til middag, med noe brød til.

Skrevet

Maki med marinert kamskjell, fritert scampi og røkelaks (tre forskjellige typer altså)

Skrevet

Lagde chilli con carne idag, ble ganske så god og sterk :) Serverte med salat til, og en klatt rømme.

Skrevet

Pitabrød med karbonadedeig og masse forskjellige grønnsaker i.

Skrevet

Først lagde jeg tomatsaus som koste seg på komfyren en liten time.

Så lagde jeg pizzadeig som fikk et godt lag med nevnte saus før jeg strødde ost over og la spekeskinke på toppen.

:nigo:

Skrevet

Wrap med falafel og agurksalat ble det i dag.

Skrevet

Torskefilet skal jeg steke i dag!

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange tråder om biff og kjøtt og sånt nå at i dag blir det entrecote med pommes frites, samt bacon og sjampinjong!

Anonymous poster hash: c294f...309
  • Liker 1
Gjest Cevita
Skrevet

I går lagde jeg den derre fotballfruelasagnen men med litt mindre fett og litt mer karbohydrater. Det ble så mye at det blir middag i dag og. Men den var god da! Og sunn!

AnonymBruker
Skrevet

I går lagde jeg den derre fotballfruelasagnen men med litt mindre fett og litt mer karbohydrater. Det ble så mye at det blir middag i dag og. Men den var god da! Og sunn!

Fett er jo sunnere enn karbohydrater, så den skjønte jeg ikke helt!

• Liker 2
Skrevet

Stekte kyllingbiter sammen med hvitløk, sjalottløk, sopp, raspet gulrot og spissrotpaprika. Serverte med salat av isberg, fetaost, oliven, spissrotpaprika og sjalottløk. Lagde dressing av mager kesam og sjalottløk.

Skrevet

Det er omvendt :) Mere fett og lite karbohydrater siden de spiser lavkarbo.

Men enig, den er kjempegod! Har laget den mange ganger, og er blitt en av favorittene her i huset :)

Skrevet

Pannekaker! :) lager noen fylt med sopp, rødløk, spinat og chevre, som så gratineres i ovnen. Også blir det noen med rårørte blåbær til dessert.

• Liker 1
Gjest Dorosseru
Skrevet

Kylling med mynte og koriandersaus, salat, basmatiris og hjemmelaget indisk naan. Gleder meg!

Skrevet

Kjøttkaker med poteter i brun saus

Gjest Cevita
Skrevet

Fett er jo sunnere enn karbohydrater, så den skjønte jeg ikke helt!

Ikke kom her og si at mettet fett feks er sunnere enn fiber.

Gjest Cevita
Skrevet

Det er omvendt :) Mere fett og lite karbohydrater siden de spiser lavkarbo.

Men enig, den er kjempegod! Har laget den mange ganger, og er blitt en av favorittene her i huset :)

Jepp, og jeg lagde den med mer grønnsaker, karbonadedeig med minst mulig fett, og lite ost + grove brødsmuler på toppen, fordi jeg spiser lavkalori og ikke lavkarbo :-) (så litt omvendt altså).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...