Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

St.hans-feiring med ferske reker, hjemmelaget majones og loff.

Hadde bakt ostekake og Croquembouche til dessert.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår ble det grilling av deilige pølser fra Brubakken i Kragerø, hjemmelaget potetsalat, salat og pavlova til dessert.

Idag.... rester.

:)

Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe med pastastjerner i. Noen stekte pølsebiter på toppen og hvitløksbrød laget av halve halvstekte minbaguetter smurt med masse hjemmelaget hvitløkssmør før steking.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg spør om et tips. Er det mulig å lage en middag ut av pølser som faktisk er sunn?

Skrevet

Jeg spør om et tips. Er det mulig å lage en middag ut av pølser som faktisk er sunn?

Helt klart ja!

F.eks masse wokede grønnsaker (gulrot, løk, selleri, paprika, grønne bønner, squash, blomkål og tomat for eksempel) med biter av en litt spicy pølse.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Helt klart ja!

F.eks masse wokede grønnsaker (gulrot, løk, selleri, paprika, grønne bønner, squash, blomkål og tomat for eksempel) med biter av en litt spicy pølse.

tenkte å bruke rester av no grillpølser som jeg har da. Men går kanskje an å bruke det og?
Skrevet

Eller grønnsakssuppe med pølsebiter? :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza og svensk kålsalat

Skrevet

Hjemmelaget pizza her og, med sopp og bacon

Skrevet

Biff stroganoff

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I dag ble det pulled pork, måtte jo til slutt teste denne trendy retten :P Kjøpte sånn ferdig pakke fra Tulip, og lagde coleslaw og BBQ-saus til (sistnevnte inspirert av Trines matblogg). La kjøttet, coleslaw, rå løk og bbq-sausen i hvetetortillas og spiste som fajitas!

Ble masse kjøttrester, og de skal pakkes inn i rispapir og bli til vietnamesiske vårruller i morgen, yummi!

Skrevet

Hjemmelaget spagetti bolognese

Skrevet

Enchiladas (men orket ikke å gratinere de, så det ble ikke heeeelt enchiladas likevel :fnise: )

Skrevet

Igår ble det stekt ris.

Idag noe enkelt som pølser og potetmos.

Skrevet

Da var den noe korte ukesmenyen klar. Gleder meg aller mest til middagen i dag faktisk :ler:

Onsdag – Spaghetti med kjøttdeig og kjøttsaus

Torsdag – Pølsegrateng

Fredag - Kyllingvinger og stekte poteter til middag , taco til kvelds

Lørdag – hjemmelaget pizza

Søndag – Fiskegrateng med poteter og gulrøtter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...