Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spinat, laks og fullkornspasta, gratinert i ovnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir karbonadesmørbrød med stekt egg etter sommeravslutning for datterens turngruppe.

Skrevet

Hjemmelaget pizza med skinke.

Skrevet

Hvit pizza toppet med kylling, mozarella, rødløk, basilikum og cherrytomater. Oppskrift fra Trines matblogg :spise:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Blir hjemmelaget pizza. Ikke helt bestemt meg for hva slags fyll enda, men det blir iallefall en hvit pizza med noe godt på :)

Skrevet

Taco!

Skrevet

Bbq marinert kylling, ris og salat.

Skrevet

Quinoagrøt. Ikke akkurat spennende fredagsmiddag, men orket ikke å lage noe mer fancy. Smakte godt, da :)

Kokte quinoa til kornene ble ordentlig myke, hadde oppi bokhvetemel og litt kokosmel, samt litt usøtet soyamelk, og stevia, med kanel, sukrin og kakaonibs på toppen. Hadde gjort seg med en smørklatt, men det hadde jeg ikke i hus.

Skrevet

Orket ikke å lage noe særlig middag til jentungen og meg så det ble rett og slett en glutenfri Grandiosa.

Skrevet

En pose ostepop i går. Greit mye å gjøre på jobb, så rakk ikke spise der og sovnet med en gang jeg kom hjem :P

Nå er jeg på vei hjem til hjemmelaget pizza :D

Skrevet

Lasagnesuppe :D

Skrevet

Gyros. Faktisk den sterkeste gyrosen jeg har kjent på lange tider. Måtte putte leppene i vannglasset..

Mannen i huset var vel raus med krydringa :fnise:

Skrevet

Lasagnesuppe :D

Lasagnesuppe? Hva er det?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Lasagnesuppe? Hva er det?

Det lurer jeg på også.

Trodde lasagne betydde lag på lag/grateng, så hvordan dette overføres til en suppeversjon undrer jeg over

• Liker 1
Skrevet

Lasagne er navnet på store flate pastaplater.

Lasagne al forno er det italienske navnet på den retten vi i Norge kjenner. Og det betyr lasagne fra ovnen, eller gratinert lasagne om du vil.

Ser for meg at alle andre pastaformater er bedre i suppe enn de store platene.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Lasagne er navnet på store flate pastaplater.

Lasagne al forno er det italienske navnet på den retten vi i Norge kjenner. Og det betyr lasagne fra ovnen, eller gratinert lasagne om du vil.

Ser for meg at alle andre pastaformater er bedre i suppe enn de store platene.

Det var det ja. Innbilte meg at det betydde lag på lag, men der tok jeg feil :)

Skrevet

Hjemmelaget falaffel med hjemmelaget pita, og tyrkisk yoghurtdressing, rå raspa gulrot, avocado, tomat og spinat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...