Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pizza med tynn bunn, tomatsaus, ost, pepperoni, chorizo, bacon, sopp og sorte oliven.

:heks:

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag ble det grillmat.

Sommerkoteletter - marinerte.

Salat - salat, agurk, rød paprika, løk, sprøstekt bacon, hardkokte egg

Saus - creme fraiche, pepper, soyasaus, grillkrydder

Mannen hadde også litt pommes ved siden av

Skrevet

Enkel thai-suppe med laks. Philadelphia "sweet chili" kokt opp i vann og buljong, med grønnsaker og laks opp i. Tilsatte ekstra ingefær, men bortsett fra det så var den veldig god i seg selv, uten noe ekstra. :)

Skrevet

Fredag: Grillet pølser

Lørdag: Grillet spyd og mais. Salat og potetsalat til.

Søndag: Det blir nok å grille i dag og. Usikker hva enda.. Vurderer å lage fløtegratinerte poteter til.

Gjest Cevita
Skrevet

I dag orka jeg ikke tenke på middag, så jeg grilla meg et par grillpølser i brødristeren og spiste med løk og Pølsebrød.

AnonymBruker
Skrevet

I dag orka jeg ikke tenke på middag, så jeg grilla meg et par grillpølser i brødristeren og spiste med løk og Pølsebrød.

? Grille pølser i brødristeren. Hvordan i all verden fungerer det?

Anonymous poster hash: b97a0...623

Gjest Cevita
Skrevet

? Grille pølser i brødristeren. Hvordan i all verden fungerer det?

Enkelt: putt pølsa i åpningen i brødristeren, sett på fyll styrke og trekk ned. Og fisk pølsa opp med gaffel eller noe når den er ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt: putt pølsa i åpningen i brødristeren, sett på fyll styrke og trekk ned. Og fisk pølsa opp med gaffel eller noe når den er ferdig.

Har mange oppfølgingsspørsmål:

Nr1: Det må bli ekstremt mye gris i brødristeren? Fett og sånt?

Nr2: Pølsa må jo smake helt jævlig?

Nr3: Er det ikke livsfarlig å drive å pirke oppi brødristeren med en gaffel?

Nr4: Tar det ikke like lang tid å f.eks. steke pølsa på en stekeplate, evt. hive den i microen om man er nødt til å varme den kjapt?

• Liker 2
Gjest Cevita
Skrevet

Har mange oppfølgingsspørsmål:

Nr1: Det må bli ekstremt mye gris i brødristeren? Fett og sånt? Ikke som jeg har merket nevneverdig

Nr2: Pølsa må jo smake helt jævlig? Det smaker som grillet pølse

Nr3: Er det ikke livsfarlig å drive å pirke oppi brødristeren med en gaffel? Man pirker ikke i brødristeren, man pirker i pølsa. Dessuten drar jeg ut kontakten.

Nr4: Tar det ikke like lang tid å f.eks. steke pølsa på en stekeplate, evt. hive den i microen om man er nødt til å varme den kjapt? I microen blir ikke pølsa grilla på samme måte. På en stekeplate må man stå og passe på den og snu den å sånn.

Nå står jeg ikke akkurat å griller pølser i brødristeren hver dag, men synes det er en lettvinn og rask løsning innimellom.

• Liker 1
Skrevet

En eller annen variant av salat.

Sikkert med kylling og mozarella i.

Skrevet

Spaghetti bolognese, med hjemmelaget saus og fullkornspaghetti.

Skrevet

I langhelga:

Moussaka, ferske vårruller og chicken corma (fra glass, men synes ikke den var noe særlig).

I dag blir det salat med rester av tilfeldig grønt i kjøleskapet, nøtter, brie og tørkede tranebær. :spise:

I morgen sikkert enda mer salatrester (må lære meg å ikke kjøpe alt godt jeg ser :ler: )

Gjest Ennasus
Skrevet

Kald lasagne med vassen salat. Ikke bare var lasagnen kald, den var så mjuk at den ble puré hvis du kom borti den..

Sykehusmat er noe dritt :glare:

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det stekt laks og salat av isbergsalat,tomater og vårløk.Lettrømme som dressing.

Anonymous poster hash: 2c89b...0f6
Skrevet

Pai med salat og hvitløsbaguetter

Skrevet

Grønnsaksgryte med makaroni, champignon og pølse

Skrevet

Grove pannekaker av fibramel, egg og skummetmelk, pluss tinte oppvarmede blåbær og litt vanilje kesam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...