Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går ovnsbakt ørret med ovnsbakte grønnsaker og poteter. Youghurtdressing til.

I dag blir det en rest fra frysen - grønnsakscurry lagd etter oppskrift fra frutimian.no. Den var kjempegod fortige gang. Skal servere enten med ris eller noen nanbrød jeg lagde for en stund siden (ligger på frysen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

I går ble det en enkel svinewok, i dag er det kun jeg som skal ha middag og da blir det spagetti og bolognese-rester fra fryseren.

Skrevet

Indisk inspirert linsegryte med gulrøtter, poteter og spinat.

Skrevet

Torsk surra i spekeskinke med urter og hvitløk, bakt i ovnen sammen med blomkål, gulrot, løk og paprika. Og kokt nypotet.

Skrevet

Grønnsakssuppe og flatbrød :)

Skrevet

Kult, kjekt å vite! :)

Noe av det særeste jeg har smakt med banan er Flygende Jacob. Er vel egentlig en svensk rett, tror jeg. redienslista ser ut som om den er kludra sammen under påvirkning av en eller annen ulovlig substans:

- kylling

- bacon

- banan

- peanøtter

- pisket krem (ikke med sukker)

- sweet chili saus

Det verste var at det jaggu ikke var så gæli.

Skrevet

Vi hadde pannekaker igår.

Idag blir det noe med pølser.

Skrevet

Båndspaghetti med kylling i fløtesaus med stekt sopp,løk og finsnittede grønnsaker. Tenker jeg.

Og isvann med smak og skiver av slangeagurk, muligens.

Kanskje noe cherry-tomat og salatblad. Iallefall bønnespirer m/balsamico-eddik. For det har jeg kjøpt inn.

• Liker 2
Skrevet

Et eller annet med kylling.. Mest sannsynlig kyllingbiter stekt sammen med biter av brokkoli, gulrotskiver, spissrotpaprika, purreløk og chilli, pluss diverse krydder og noen fedd hvitløk. Serveres med byggris og salat.

Gjest Naria
Skrevet

Kult, kjekt å vite! :)

Noe av det særeste jeg har smakt med banan er Flygende Jacob. Er vel egentlig en svensk rett, tror jeg. redienslista ser ut som om den er kludra sammen under påvirkning av en eller annen ulovlig substans:

- kylling

- bacon

- banan

- peanøtter

- pisket krem (ikke med sukker)

- sweet chili saus

Det verste var at det jaggu ikke var så gæli.

Jeg gikk i klasse med en som hadde Flyvende Jacob som familietradisjon på nyttårsaften. Har aldri smakt det selv men..

I dag skal vi ha fiskeboller i hvit saus med tilbehør.

Skrevet

Vi hadde pannekaker igår.

Idag blir det noe med pølser.

Rettelse: Har tatt kjøttdeig opp av fryseren og skal lage Kjøttbrød som skal fylles med bacon, sopp og løk.

Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag blir det tacograteng

I morgen blir det hjemmelaget pizza. Hvit pizza med marinert kylling, purre, vårløk, paprika, løk, ost, bacon og ruccola

Lørdag skal mannen bestemme middag

Søndag blir det fläskfilet med stekt sopp, saus, salat. Mannen får stekte potetbåter ved siden av

Skrevet

Kyllingkjøttboller med potetmos

Gjest Tjoppa
Skrevet

Fersk skrei. 1/2kg, med kun smør som tilbehør :biggrin: Allergikerlivet er ikke bestandig så kjipt!

Skrevet

Wok av kylling, paprika, gulrot, løk, hvitløk, blomkål og Tandoorikrydder. Med ris og soyasaus.

Skrevet

Honningmarinert kylling med gresk salat og hjemmelaget tzatziki!

Skrevet

Her om dagen:

ovnsbakt laks, ris, kesam og salat bestående av spinat, tomater, parmesan, kikerter, fetaost, avokado og olje. Var utrolig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...