Butter Skrevet 2. april 2014 #32561 Skrevet 2. april 2014 I går ovnsbakt ørret med ovnsbakte grønnsaker og poteter. Youghurtdressing til. I dag blir det en rest fra frysen - grønnsakscurry lagd etter oppskrift fra frutimian.no. Den var kjempegod fortige gang. Skal servere enten med ris eller noen nanbrød jeg lagde for en stund siden (ligger på frysen)
Gjest Naria Skrevet 2. april 2014 #32562 Skrevet 2. april 2014 I går ble det en enkel svinewok, i dag er det kun jeg som skal ha middag og da blir det spagetti og bolognese-rester fra fryseren.
LittDiva Skrevet 2. april 2014 #32563 Skrevet 2. april 2014 Indisk inspirert linsegryte med gulrøtter, poteter og spinat.
Chien Skrevet 2. april 2014 #32565 Skrevet 2. april 2014 Torsk surra i spekeskinke med urter og hvitløk, bakt i ovnen sammen med blomkål, gulrot, løk og paprika. Og kokt nypotet.
Gjest Cevita Skrevet 2. april 2014 #32567 Skrevet 2. april 2014 Hei alle middagsspisere! Er det noen av dere som har prøvd å lage retten "Wok med chili og banan" som bl.a ligger på matprat? Vurderer å lage den til middag i morra, men kjenner at jeg er litt skeptisk til den bananen.. http://m.matprat.no/oppskrifter/kos/wok-med-chili-og-banan Den var god, tommel opp :-)
Pingting Skrevet 2. april 2014 #32568 Skrevet 2. april 2014 Kult, kjekt å vite! Noe av det særeste jeg har smakt med banan er Flygende Jacob. Er vel egentlig en svensk rett, tror jeg. redienslista ser ut som om den er kludra sammen under påvirkning av en eller annen ulovlig substans: - kylling - bacon - banan - peanøtter - pisket krem (ikke med sukker) - sweet chili saus Det verste var at det jaggu ikke var så gæli.
MarianneE Skrevet 3. april 2014 #32569 Skrevet 3. april 2014 Vi hadde pannekaker igår. Idag blir det noe med pølser.
Tøytigern Skrevet 3. april 2014 #32570 Skrevet 3. april 2014 Båndspaghetti med kylling i fløtesaus med stekt sopp,løk og finsnittede grønnsaker. Tenker jeg. Og isvann med smak og skiver av slangeagurk, muligens. Kanskje noe cherry-tomat og salatblad. Iallefall bønnespirer m/balsamico-eddik. For det har jeg kjøpt inn. 2
skruf Skrevet 3. april 2014 #32571 Skrevet 3. april 2014 Et eller annet med kylling.. Mest sannsynlig kyllingbiter stekt sammen med biter av brokkoli, gulrotskiver, spissrotpaprika, purreløk og chilli, pluss diverse krydder og noen fedd hvitløk. Serveres med byggris og salat.
Gjest Naria Skrevet 3. april 2014 #32572 Skrevet 3. april 2014 Kult, kjekt å vite! Noe av det særeste jeg har smakt med banan er Flygende Jacob. Er vel egentlig en svensk rett, tror jeg. redienslista ser ut som om den er kludra sammen under påvirkning av en eller annen ulovlig substans: - kylling - bacon - banan - peanøtter - pisket krem (ikke med sukker) - sweet chili saus Det verste var at det jaggu ikke var så gæli. Jeg gikk i klasse med en som hadde Flyvende Jacob som familietradisjon på nyttårsaften. Har aldri smakt det selv men.. I dag skal vi ha fiskeboller i hvit saus med tilbehør.
MarianneE Skrevet 3. april 2014 #32573 Skrevet 3. april 2014 Vi hadde pannekaker igår. Idag blir det noe med pølser. Rettelse: Har tatt kjøttdeig opp av fryseren og skal lage Kjøttbrød som skal fylles med bacon, sopp og løk.
Gjest Funky Punk Skrevet 3. april 2014 #32574 Skrevet 3. april 2014 I dag blir det tacograteng I morgen blir det hjemmelaget pizza. Hvit pizza med marinert kylling, purre, vårløk, paprika, løk, ost, bacon og ruccola Lørdag skal mannen bestemme middag Søndag blir det fläskfilet med stekt sopp, saus, salat. Mannen får stekte potetbåter ved siden av
Gjest Tjoppa Skrevet 3. april 2014 #32576 Skrevet 3. april 2014 Fersk skrei. 1/2kg, med kun smør som tilbehør Allergikerlivet er ikke bestandig så kjipt!
Chien Skrevet 3. april 2014 #32577 Skrevet 3. april 2014 Wok av kylling, paprika, gulrot, løk, hvitløk, blomkål og Tandoorikrydder. Med ris og soyasaus.
Purple Basil Skrevet 3. april 2014 #32579 Skrevet 3. april 2014 Honningmarinert kylling med gresk salat og hjemmelaget tzatziki!
Lista Skrevet 4. april 2014 #32580 Skrevet 4. april 2014 Her om dagen: ovnsbakt laks, ris, kesam og salat bestående av spinat, tomater, parmesan, kikerter, fetaost, avokado og olje. Var utrolig godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå