Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så kjedelig som brødskive med speilegg,men sånn er det når det skal være lettvint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag skal jeg til mamma og pappa og spise. tror mamma skal lage kyllingfrikase. Gleder meg, for det er noen av de få tingene jeg savner fra barndommen og som jeg evt ikke lager selv.

Skrevet

Ovnstekte kyllingklubber med hummus og salat :danse:

Skrevet

I går var det rømmegrøt med spekemat.

I dag blir det tom yam, med kylling og ris.

Skrevet

Pannekaker i dag. Koteletter i går. Fisk på tirsdag. Løvstek i morgen. Sweet & sour på mandag.

Skrevet

datter&kusine får etter eget ønske pølse i brød.

Mannen og jeg koser oss med kylling og potetgrateng.

Skrevet

Hadde sen lunsj med rykende ferskt hjemmebakt brød med masse smør og havsalt og rødkålsuppe (rødkål, selleri, løk, steinsopp).

Til den tilsvarende sene middagen blir det kikerter, blomkål, rosiner og gulrøtter i karrisaus med ris til. Hvis det ikke bare blir mer brød da.

Anonymous poster hash: f3eb2...a82
Skrevet

Enkelt, men godt, i dag. Ferske reker med loff og majones. Hvitvin eller øl ved siden av.

:heks:

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hamburger, laget med worchestershiresauce, salt og pepper, hvitløk og chili. Serveres med cheddar og baconstriper.

Dressing laget enkelt av majones, ketchup, masse dill.

Hamburgerbrød laget på lavkarbovis.

Løk og agurk som topping

Skrevet

I dag ble det en god og saftig entrecote, servert med stekte høstgrønnsaker og maispure.

Grønnsakene var poteter og neper skjært i skiver, små reddiker, hele hvitkøksfedd og delikatesseløk, stekt med masse olje, timian og rosmarin, og det ble kjeeempegodt :D

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget grov pizza med tomatsaus, osteblanding, pepperoni, skinke og paprika. Jalapeños og hvitløksdressing på toppen.

Skrevet

Igår: Hjemmelaget spagetti bolognese (som jeg lot koke i nærmere to timer). Ble skikkelig godt!

idag: Skal lage vårruller for første gang :) Også skal jeg lage thaisuppe (red curry og kokosmelk) som jeg skal ha ved siden av.

Skrevet

I går: biffsmørbrød (spiste ute)

I dag: spaghetti med reker, hvitløk, chili og persille

I morgen: salat med stekt andebryst, asparges, søtpotet, syltet fennikel og bringebær/sennepsvinaigrette.

Skrevet

I går: Taco! <3

I kveld: Fløtegratinerte poteter, marinert svinebiff og grønnsaker :)

Skrevet

Hamburger med grovt brød, ananasring, agurk og dressing. Burgeren ble laget av 200 g karbonadedeig. :) Kjempegodt.

Anonymous poster hash: bd9ee...39b
Skrevet

Mexikansk plukke mat hos en venn. ( fra Mexico ) . Nå skal jeg legge meg ved siden av magen min ;)

Skrevet

Hjemmelaget pizza, sånn med kjøttdeigfyll og tjukk bunn. :)

Anonymous poster hash: e7180...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...