Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Quinoa med kokte gulrøtter, løk og pastasaus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en del forskjell på øst og vest i Finland, er det ikke?

Fullt mulig . Men jeg har ikke merket det med julematen. Har bodd både i øst og vest og er finsk .annen mat derimot er ganske forskjellige . Om grøten skal være søt eller salt , program eller den russiske varianten osv

Anonymous poster hash: 7ab56...b1a

Skrevet

I dag prøvde jeg/vi noe helt nytt. Grønn byggrynssuppe - chili, purre og løk kokt med byggryn ok en kanelstang og rørt ut med matyoghurt. Var veldig godt.

Skrevet

Grønnsaksgrateng med pølse (blomkål, gulrot, purreløk, brokkoli og god og mager kjøttpølse gratineres i en hvitsaus laget på soyamelk med griljermel på toppen og litt tofuost)

Skrevet

Jeg skal ha rester av hjemmelager tacosuppe, mens mann&barn skal få ønsket sitt oppfylt og får spaghetti a la capri mens jeg gremmes...

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Fiskekaker med potet og masse hjemmelaget tzatziki!

Skrevet

Kjøttdeig med bønnespirer og peanøttsmør, couscous med soltørkede tomater, salat og revne gulrøtter - og rødvin! Karamellpudding til dessert.

Anonymous poster hash: f3eb2...a82
Skrevet

Tynne pannekaker med kardemomme i, til tilbehør er det bacon og blåbærsyltetøy! :-D

Anonymous poster hash: c640c...07b
Skrevet

Kremet spinatsuppe med bacon og focaccia ved siden av :)

Skrevet

Kyllinggryte, bulgur , salat og hummus.

Skrevet

En hel haug med pommes frites,med masse ketchup og majones for å duppe den i. Ja,her er det hangover Sunday :P

Skrevet

Stekt kyllingfilet med en potetsalat av stekte restepoteter i terninger og vårløk, blandet med med olje og sennep.

Skrevet

Gresskar- og gulrotsuppe

Hjemmelaget pasta med hjemmelaget pesto

Vanilje- og lakrispudding med kranskekakefingre

Anonymous poster hash: f3eb2...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...