Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Big one side orders, chicken selection, potetåter med skall, rømme- og tomatdressing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ispirert av å gå forbi en stappfull dansk smørrebrød-kafé i dag ble det høye smørbrød med hvitløksstekt kyllingfilet, soppstuing, tomat, agurk, søt oransje mini paprika, gulrotstrimler, sprøstekt løk og ananas på ovnsristede sprø skiver fersk loff.

NAM!

Gjest _La Femme
Skrevet

Grillet, marinerte nakkekoteletter med ovnsstekte urtepotetbåter, salat og sjysaus.

Skrevet

Frityrstekt kyllingfilet med sursøt saus på kinarestaurant

Gjest gjest17
Skrevet

Grillet, marinerte nakkekoteletter med ovnsstekte urtepotetbåter, salat og sjysaus.

Har du marinadeoppskrift å dele? :-)

Gjest _La Femme
Skrevet

Har du marinadeoppskrift å dele? :-)

Jeg har dessverre ingen eksakte mål siden jeg brukte putt-det-som-er-godt-oppi-metoden, men her er ingrediensene jeg brukte:

Olivenolje, fersk presset hvitløk, litt salt og litt pepper, litt sitronskall, litt tørket timian og rosmarin, og faktisk litt knust cornflakes. Alt oppi mortelen og blandet godt sammen, før jeg gnidde marinaden på kotelettene. Jeg lot kotelettene marineres over natten, men det er sikkert ikke nødvendig.

Gjest gjest17
Skrevet

Jeg har dessverre ingen eksakte mål siden jeg brukte putt-det-som-er-godt-oppi-metoden, men her er ingrediensene jeg brukte:

Olivenolje, fersk presset hvitløk, litt salt og litt pepper, litt sitronskall, litt tørket timian og rosmarin, og faktisk litt knust cornflakes. Alt oppi mortelen og blandet godt sammen, før jeg gnidde marinaden på kotelettene. Jeg lot kotelettene marineres over natten, men det er sikkert ikke nødvendig.

Takker :-) Synes selv koteletter er noe kjedelig, men har en hubby som synes det er ganske så festlig, så må nok prøve ut denne tenker jeg :-)

Skrevet (endret)

For en del år siden fikk jeg servert noe rart. Det så ut som pølser i potetstappe med ost oppå? :skravle: Er det noen som har smakt det? Har det et navn?

Endret av Evilposelos
Gjest gjest17
Skrevet

For en del år siden fikk jeg servert noe rart. Det så ut som pølser i potetstappe med ost oppå? :skravle: Er det noen som har smakt det?

Sikkert 90s klassikeren "Hot Love" :fnise:

Skrevet

Sikkert 90s klassikeren "Hot Love" :fnise:

Hihi. Åja, kanskje det. Aldri fått servert det før eller siden, men jeg kom på at jeg likte det nå. Er litt sulten hehehe.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Tandorimarinert laks med salat og brunris :)

Skrevet

Raspeballer, vossakorv og kålrabistappe! :spise:

Skrevet

I dag blir det biff, pomfri og bearnaise posesaus :hakeslepp: med salat og et stort glass cola :hakeslepp: :hakeslepp:

:spise:

Skrevet

Hjemmelaget pizza på jobb, og taco til kvelds ;)

Gjest _La Femme
Skrevet

En litt annerledes mac & cheese med bl.a. kyllingkjøttdeig

Skrevet

Blåskjell med vin og fløte. Brød. Og hvitvin i glasset.

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...