Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Karbonadedeig stekt med paprikapulver, chilipulver, hvitløkspulver, spisskummen, pepper, salt og kanel. Hadde også rødløk, sjalottløk, hvitløk og en boks hakkede tomater i. La det så i en ildfast form og hadde masse revet ost over. Når den var ferdig hadde jeg til slutt revet parmesan over. Serverte det med en salat bestående av isbergsalat, ruccola, cherrytomater, squash, brokkoli, cantaloupe melon, limesaft og soltørkede tomater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekte kyllingfileter i panna og surret dem en stund sammen med oregano, purreløk, løk og hvitløk

Tilbehør var stekt paprika (godt stekt ;) digg!) og tomater ved siden av

Skrevet

Wok med kyllingfilet, paprika, selleri, gulrot, grønne bønner, hvitløk, ingefær og paprika. Saus av fiskesaus, fond, sesamfrø og en klatt peanøttsmør. Eggenudler til.

Og treåringen spiste fint med pinner :hoppe:

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Tomatsuppe med soyakjøttboller, og et grovt rundstykke.

I morgen gleder jeg meg til selskapsmiddag hos min venninne :) håper jeg er frisk nok til da ;)

Skrevet

I dag ble det Viva Espana fra Peppes. Sånn går det når man ikke er hjemme før seint..... I morgen håper jeg å få laget noe selv :)

Skrevet

Laks i gratinert form med potet, brokkoli og hvit saus. Første gang jeg prøvde, oppskrift fra godfisk.no, og det var helt nydelig!

Skrevet

Ovnsbakt laks med rømme, kokt potet og norsk agurksalat

Skrevet

Middagen idag ble masse digge smaksprøver fra Gladmaten i stavanger. Bla. a:

Vårrull, fransk smørbrød, saltkringle, indisk grillspyd, fransk vannbakkels og franske karameller . MMm !!

Skrevet

Grillet marinert kyllingfilet, sommerkoteletter, grillet paprika i ulike farger, bulgur og sweet chili sauce.

Gjest gjest17
Skrevet

I dag ble det gresk salat gitt, lettvint og kjempegodt :-)

Skrevet

Spagetti Carbonara og cookies med smarties til dessert.

Skrevet

Ovnsbakt torskefilet med sitron, stuede grønnsaker og hvitløksbrød.

Skrevet (endret)

Kombinert tropevarme- og OL-diett: 8 skiver nydelig vannmelon etterfulgt av en halvliter og chilichips.

Endret av Glynis
Gjest Fairydust
Skrevet

Kyllingnuggets (hjemmelagde) i maistortillas med salat og bbq-marinade. Lørdagsdessert: Seige sjokocookies.

Skrevet

Har hatt hvit pizza:-) Lagde grov bunn, smurte utover et beger creme fraiche, og pesto oppå, hadde på stekt karbonadedeig m div krydder og chilli, hvitløk og løk, tre forskjellige oster (jarlsberg, cheddar og mozarella) og pepperoni på toppen. Utrolig godt!

Gjest gjest17
Skrevet

Har hatt hvit pizza:-) Lagde grov bunn, smurte utover et beger creme fraiche, og pesto oppå, hadde på stekt karbonadedeig m div krydder og chilli, hvitløk og løk, tre forskjellige oster (jarlsberg, cheddar og mozarella) og pepperoni på toppen. Utrolig godt!

Hørtes veldig godt ut! Vanlig grønn pesto du brukte? Har du prøvd med rød? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...