Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokt, fersk kveite med potet, salat og hollandaise (hollandeise?) til. Fisk fire dager på rad nå..Jeg som ikke likte fisk for halvannet-to år siden :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødskive med speilegg og bacon.

Ingen som orket å lage middag i dag.

Skrevet

Ovnsstekt svinefilet, nypoteter, dampet gulrot og broccoli. Saus av lett creme fraiche med kraft, vårløk og persille.

Skrevet

Salmalaks bakt i omn til kjernetemperaturen var 49 grader. Perfekt! Kokt ris og salat (spinat, vårlauk, selleri, sukkererter og oljedressing) til.

Skrevet

I går ble det vårruller med ris, salat og søt chilisaus.

I dag blir det wok med grønnsaker, chilimarinert svinekjøtt, nudler og sterk tomatsaus. Igjen.

Skrevet

Enchiladas, eller hva det nå heter...bare med kjøttdeig og holidaydip. Salat ved siden av. :)

Skrevet

Salat. Isberg salat, rød løk, purreløk og kyllingbiter som jeg stekte og drysset tandoori krydder over.

Skrevet

Biff, råstekte poteter og cherrytomater

Skrevet

Pitabrød med svinefilet, salat, løk og agurk.

Gjest gjest17
Skrevet

Ble litt enkelt idag, hjemmelaget pasta arrabiata og italiensk rødvin :-)

Gjest Fairydust
Skrevet

Gryterett med bl.a. kjøttdeig, ris og bønner. :)

Skrevet

Det ble rester fra gårsdagen. Taco lagd av karbonadedeig som jeg strødde kidney bønner, rød løk og mais oppi. Hadde det inni et pitabrød. Nom nom.

Gjest Fairydust
Skrevet

Tok opp en pose med vårruller fra frysen som blir middag/kvelds i dag :)

Skrevet

Nachos med marinert strimlet biff, løk, mais og jalapeno. Gratinert med cheddar. Servert med salsa og rømme.

Skrevet

Lot meg inspirere av denne :)

Ovnsbakte halvpoteter med cottage cheese-dressing og guacamole, og salat. Dressingen inneholdt rødløk, gressløk, litt chili og noen få sitrondråper. Ble kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...