Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spagetti med sopp/bacon/hvitløk/purre/fløte-saus :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble visst wok med ytrefilet av svin, nudler og spicy tomatsaus i dag også. Samboeren kommer hjem i dag og han liker ikke wok, så benytter meg av sjansen!

Skrevet

spagetti bolognese

Skrevet

Skikkelig god biff på Jensens Bøfhus..........lettere stappmett og fortsatt i Danmark:-) Kunne ønske at den kjeden hadde startet opp i Norge!

Skrevet (endret)

Åhh!!!

Synd jeg ikke bor i Oslo, men veldig langt unna! Dog, jeg vet hvor jeg skal spise neste gang jeg er der:-D (og må innrømme jeg ikke helt følger med på hva som skjer i Oslo.. :sjenert: )

Endret av maya76
Gjest _La Femme
Skrevet

Kyllingbryst ovnsbakt i sånn Maggie Juicy Chicken-greie... men jeg syns ikke den var noe god egentlig.

Skrevet

I dag skal vi ha spaghetti bolognese :)

Skrevet

Rester fra gårsdagens middag.

Skrevet (endret)

Tikka masala med svinekjøtt, naan og mangochutney.

Endret av Zaphireh
Skrevet

Kyllingwok med eggnudler

Gjest gjest17
Skrevet

I dag ble det kremet pasta med asperges, kylling, bacon, paprika, stangselleri, sopp og parmesan.

Skrevet

Hvitløksbaguetter i skiver med kylling på, gratinert med cheddar og Jarlsberg.

Skrevet

Potet- og purresuppe med baconbiter, og hvitløksbaguetter ved siden. Namnam!

Skrevet

Det ble grandis i går da hele gjengen som skulle spise spaghetti sammen ble syk. I dag blir det ikke så mye til middag tenker jeg.

Skrevet

Stor grønnsakswok (brokkoli, lauk, kvitlauk, spisskål, søtpaprika + krydder og soyasaus) og "pommes frites" av søtpotet.

Gjest Dagdrømmer
Skrevet

I dag hadde jeg seilfilet med mandelpoteter, babygulerøtter og kryddersmør. Var så sinnsykt godt at jeg til og med har spart en porsjon middag som jeg skal kose meg med ikveld til Greys Anatomy :rodmer:

Skrevet

Pølse og toro potetmos.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...