Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomatsuppe med grove rundstykker i dag!

Skrevet

Pitabrød med kylling, salat, bacon og løk. Pluss tzatziki.

Skrevet

Den tradisjonelle lørdags-grøten... Hadde jeg vært sammen med andre i kveld hadde det kanskje blitt litt ekstra lørdags-kos med taco, pita, pizza eller hyrdepai ;)

Skrevet

Kalkunfilet (marinert og steikt i omn)

Nypoteter med smør og salt

Dampa brokkoli

Jordbær (årets første norske for min del!) med melis og vaniljekesam

Gjest _La Femme
Skrevet

Mest sannsynlig tacosalat

Det ble visst nachos i stedet. Like godt, om ikke bedre ;)

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

I dag ble det tandorimarinert laks bakt I ovn, sammen med ovnsbakte poteter og en deilig frisk salat :) Nam! Dette var kjempe enkelt og ikke minst innmari godt ;)

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Skulle blitt hjemmelaget pizza i går, men endte opp med bare potetgull og dip til fotballkampen.

Tar pizzaen i dag.

Skrevet

Ertepannekaker.

Ei med kesam, sennep og paprika, ei med raud pesto og kesam, og ei med brunost.

Veldig godt!

Skrevet

Dette var ikke dagen. Planen var å ha stekt makrell til middag, og rabarbrasuppe til dessert. Skikkelig sommermiddag.

Vi kjøpte hel makrell i butikken, da jeg skulle rense den oppdaget jeg at den var rimelig full av kveis (parasitter/ringorm). Som var ganske sprelske. Kveis er jo forholdsvis vanlig i makrell og neida, det er ikke farlig så lenge man steker den ordentlig. Men det var såpass mye at jeg mistet apetitten fullstendig (og jeg er langt fra pysete når det gjelder mat...). Så makrellen fikk en siste reis ned i søpla, og sambo tok turen til butikken for å kjøpe laks.

Rabarbraen viste seg å være råtten inni stilken (den må jeg ta skylda for selv, den ble kjøpt for en stund siden og jeg har vært treig med å bruke den). Der røk suppa. Flaks at vi har rester fra browniesene jeg bakte til St. Hans-festen vi var på i går.

Såh: laks med poteter, rømmesaus og agurksalat, og brownies med kaffekrem og bringebær. Kanke klage, egentlig. :)

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Mest sannsynlig noe fra Peppes. Eller noe i den duren. Får se hva man finner i byen :gjeiper:

Skrevet

Såh: laks med poteter, rømmesaus og agurksalat, og brownies med kaffekrem og bringebær. Kanke klage, egentlig. :)

Agurker i skiver.

Vi var visst tom for eddik.

Djises føkking krøst.

*denger hodet gjentatte ganger i bordet*

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet (endret)

Agurker i skiver.

Vi var visst tom for eddik.

Djises føkking krøst.

*denger hodet gjentatte ganger i bordet*

:fnise:

Endret av Violetta
Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg har faktisk ikke peiling. Blir bare deppa av å titte i kjøleskapet siden jeg ikke finner noe.

Skrevet

Hjemmelaget pizza og nystekte amerikanske sugar cookies stukket ut som Hello Kitty til dessert. Veldig fornøyd unge da hun så kakene :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...