Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wokgrønnsaker med svinekjøtt, ris og sweet and sour saus.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaghetti (av sånn innmari fancy type, som kosta nesten 60 spenn for 250 gram. Smaker det deretter? Neida.) med hvitløk og chili, og kamskjell og blåskjell. Ovnsbakte cherrytomater og squash ved siden av.

Skrevet

I går ble det blomkålkarbonader (takk for oppskrift) med hvit saus, og siden det ble så mye hvit saus i går ble det fiskeboller i hvit saus i dag.

Skrevet

Gulrotsuppe med masse ingefær. Hjemmebakt brød til.

Skrevet

Barilla spaghetti med dolmio saus og karbonadedeig. Enkelt, men så utrolig godt etter trening!

Skrevet

Reinsdyrskav i fløtesaus med stekt sjampinjong, blomkål og tyttebær. Og kokte poteter.

Skrevet

Wok med kyllingfilet, enkelt og greit.

Det skal jeg ha i dag og..

Skrevet (endret)

pai med kantarell og bacon, og salat ved siden av.

Edit: og middagsgjesten hadde visst med seg en bunke hjemmelagde sveler. Nå mett. Inmari.

Endret av Pingting
Skrevet

Høstgryte med elgkjøtt, kantareller, små biter av mandel, gulrot, løk, osv.

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kjøttboller I tomatsaus med ris til.......jeg vet det er en merkelig kombinasjon, men kjempe godt....synes I hvertfall jeg :-)

Skrevet

Rester av gårsdagens gulrotsuppe, med cottage cheese, bladpersille, chili og hjemmebakt brød med pesto på.

Skrevet

Kanskje det blir seibiff i dag, eller falafel, får se hva som frister mest når jeg kommer hjem.

Skrevet

Kanskje det blir seibiff i dag, eller falafel, får se hva som frister mest når jeg kommer hjem.

Falafel fristet meg i hvert fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...