Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget shishkebab

Kult! Hvordan lagde du det?

Skrevet

Det skulle jeg og akkurat til å spørre om! :)

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Kjöttdeig, blander i red curry paste, bittelitt wasabi, litt salt og pepper.

Former de rundt grillpinner för de stekes. Blir aller best over åpen flamme :)

I dag hadde jeg det ved siden av pitabröd, agurk, römme, rödlök og salat

Endret av Consensio
  • Liker 1
Skrevet

Wokkede grønnsaker og kyllingkjøttdeig med saus av plommechutney soyasaus, ananasjuice og chili. Overraskende godt.

Skrevet

Mais med smør, maldonsalt og pepper. Nyplukket mais rett fra gården, så søt og sprø at jeg fikk følelsen av å spise frukt til middag. Ahh, det beste med september er grønnsakene.

Skrevet

Hjemmelagd viltgryte med potetstappe og rosenkål.

Gjest frøken am
Skrevet

Gammal, dau, grøtete fisk fra meny. Dårlig! :kjefte:

I dag blir det gryte oppe hos mamma. Det er alltid bra.

Skrevet

Kyllingfilet marinert i balsamico, hvitløk og honning. Med noe tilbehør - man tager hvad man haver.

Gjest Consensio
Skrevet

Kyllingfilet marinert i balsamico, hvitløk og honning. Med noe tilbehør - man tager hvad man haver.

Blir noe av det samme her, for det var det som fristet mest når jeg så hva jeg hadde i skapene

Skrevet

Blir wok her i gården. Ganske standard med svinekjøtt og endel grønnsaker, og ymse krydder som jeg sikkert kommer til å bruke for mye av (liker sterk mat på gråværsdager).

Skrevet

Bakt fylt potet og paprika. Klarte ikke bestemme meg for èn, så det blir begge deler med samme fyll.

Skrevet

Blir noe av det samme her, for det var det som fristet mest når jeg så hva jeg hadde i skapene

Det var godt! :spise: Et tips, noe jeg aldri har hatt som tilbehør før: gulrotpure! Passet veldig bra sammen med den smaksrike kyllingen.

Gjest Consensio
Skrevet

Det var godt! :spise: Et tips, noe jeg aldri har hatt som tilbehør før: gulrotpure! Passet veldig bra sammen med den smaksrike kyllingen.

Takk for tipset. Tenkte på en pure av noe slag faktisk, men slo det vekk. Har masse gulrötter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...