Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Keema, basmatiris, raita og gulrotsalat med lime og koriander. Nanbrød?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går hadde vi spinatsuppe med eggebåter og nybakt urte/hvitløksbrød til. I dag blir det macaroni and cheese med stekt bacon til.

Skrevet

Stekt laks, blomkålpuré, ovnsbakte poteter, pluss noe grønt.

Skrevet

I går: tortillalefser med kidneybønnestuing, pico de gallo, guacamole og diverse grønt (grønn salat, oransje tomater, rød paprika, agurk, nykokt mais)

I dag er jeg lat, kjenner jeg, så da tenker jeg det blir take-away-indisk. :) Tipper chana masala, og hvitløksnaan.

Skrevet
I går: tortillalefser med kidneybønnestuing, pico de gallo, guacamole og diverse grønt (grønn salat, oransje tomater, rød paprika, agurk, nykokt mais)

Ble saa inspirert av deg at jeg laget den samme menyen idag, med hjemmelagede maistortillas og litt andre groennsaker (kun groenn salat og roed paprika).

Skrevet
Ble saa inspirert av deg at jeg laget den samme menyen idag, med hjemmelagede maistortillas og litt andre groennsaker (kun groenn salat og roed paprika).

Hehe, så bra :ler:

Her ble det ganske riktig take-away: chana masala med hvitløksnaan :nigo: Hvitløksnaan er så GODT!

Skrevet

Karrikrydret pastinakksuppe. Kaffe- og mascarponekrem med cognacmarinerte rosiner til dessert.

Skrevet

Kyllingfilet fylt med hjemmelaget hvitløkssmør, soltørka tomater, basilikum og mozerella ost :) servert med ris :ler:

Skrevet

Planen var fiskegryte med safran og mandler, men så fikk jeg så lyst på fiskegrateng, så da laget jeg det i stedet.

Skrevet

Rask middag i dag smørbrød av fint landbrød med ruccola, grillet paprika og grillet halloumi.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Kapteinens fylte rødspette og hjemmelaget potetmos. Samt rå babygulrøtter som bikkja spiste opp halve posen av. :ler:

Skrevet

Medisterkaker med poteter, makaroni og brun saus.

Skrevet

Store pastaskjell fylt med ricotta og parmesan, lagt på tomatsausseng og gratinert. Grønn salat til.

Skrevet

I går hadde vi laksefilet med dampet spinat, kokte poteter og hjemmelaget hollandaise.

I dag blir det Quiche Lorraine med en enkel salat til.

Skrevet

I går hadde vi hjemmelaget soupe au pistou med lyst landbrød til. I dag blir det Kylling Kiev med ovnsbakte grønnsker og potetmos.

Skrevet

Hva heter de små potetene som man kan spise med skall på? kommer ikke på det! irriterende!!!

Skrevet
Hva heter de små potetene som man kan spise med skall på? kommer ikke på det! irriterende!!!

Tenker du på amandinepoteter, kanskje?

Skrevet
Tenker du på amandinepoteter, kanskje?

Det er full mulig :) Takk skal du ha. spiste de ute en dag, og syns det var himmelsk godt. Hvor kjøper man dem og hvordan tilbrede dem? passer vel godt sammen med kalkunskiveR?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...