Gjest Bond Skrevet 27. august 2009 #23841 Del Skrevet 27. august 2009 brokkoli- og sellerisuppe, antageligvis med torsk (blir med fryst fisk og har ikke sett i fryseren ennå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #23842 Del Skrevet 27. august 2009 Ovnsstekt kyllinglår (kjapt marinert med rapsolje, sitron, salt og pepper) med grønnsaker: purre, gulrot, løk, hvitløk, blå kongopotet, chili, og kokte byggryn til. Det var godt Klapper meg selv på skulderen for å lage sånn mat når jeg bor alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 28. august 2009 #23843 Del Skrevet 28. august 2009 Klapper på andre skulderen I dag er det bare jeg som skal ha middag her i huset; det blir nok ikke SÅ flott... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. august 2009 #23844 Del Skrevet 28. august 2009 I går hadde vi rødbete-keftedes med couscoussalat og tzatziki. I dag blir det pitabrød fylt med stekt kylling, salat, diverse ovnsbakte grønnsaker (bl.a. løk, hvitløk, paprika, squash) og paprikahummus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 28. august 2009 #23845 Del Skrevet 28. august 2009 I går hadde vi rødbete-keftedes med couscoussalat og tzatziki. I dag blir det pitabrød fylt med stekt kylling, salat, diverse ovnsbakte grønnsaker (bl.a. løk, hvitløk, paprika, squash) og paprikahummus. Paprikahummus er så godt!! I dag MÅ jeg ha pizza, kjenner jeg. (Sannsynligvis noe lignende Marte sin pizza (litt nede i teksten)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theosin Skrevet 28. august 2009 #23846 Del Skrevet 28. august 2009 Hjemmelagede kyllingkarbonader/burgere av kyllingkjøttdeig med urter, chili, hvitløk etc i. Ved siden av ris og saus (lettbernaise) Enkelt, raskt og veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 28. august 2009 #23847 Del Skrevet 28. august 2009 I dag har jeg hatt kokt torsk med gulrøtter og potet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 28. august 2009 #23848 Del Skrevet 28. august 2009 Kjøttpudding med poteter, grønne saker og peppersaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 30. august 2009 #23849 Del Skrevet 30. august 2009 I dag tester vi vegetarmenyen her: http://chakra.ee/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 4. september 2009 #23850 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Idag blir det wok med kylling, brokkoli, gulrot, vannkastanjer, babymais og paprika. Soyasaus og ingefær for flavour. Smuldrepai med blåbær og bringebær servert med vaniljeis til dessert! Endret 4. september 2009 av billie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. september 2009 #23851 Del Skrevet 4. september 2009 Hjemmelaget pizza med spekeskinke, mozzarella, cherrytomater og ruccola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 4. september 2009 #23852 Del Skrevet 4. september 2009 Kylling og pastasalat med rundstykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 4. september 2009 #23853 Del Skrevet 4. september 2009 Cottage pie med kikerter og diverse grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2009 #23854 Del Skrevet 4. september 2009 Couscous med diverse grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 4. september 2009 #23855 Del Skrevet 4. september 2009 Stekt torskefilet innpakket i bacon, nypoteter med gribiche-saus, ruccola, og ovnsbakte tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2009 #23856 Del Skrevet 4. september 2009 I går hadde vi hjemmelagde fiskekaker med ovnsbakte grønnsaker (mandelpoteter, gulrot, pastinakk, sellerirot og rødløk) og aioli. Noe av det aller beste jeg vet! I dag hadde vi trofiepasta med cherrytomater, tunfisk, salte kapers, rødløk og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2009 #23857 Del Skrevet 5. september 2009 Risotto med røkelaks og erter. Biscotti og Vin Santo til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. september 2009 #23858 Del Skrevet 5. september 2009 Pasta med pesto og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. september 2009 #23859 Del Skrevet 6. september 2009 Fennikelsalami med "salat" av finstrimlede sukkererter og aioli. Klar kyllingsuppe med fine strimler av gulrot og purre, stellinepasta og litt kjørvel. Bryst av Stangekylling, ovnsstekt sammen med halve små gulløyepoteter. Fennikelsalat med parmesan. Litt Sauvignon Blanc å drikke til. Når maten har fått synke litt blir det biscotti og Vin Santo til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 8. september 2009 #23860 Del Skrevet 8. september 2009 Kylling-fajitas med hjemmelagde maistortillas og hjemmelaget guacamole. Er det forresten noen som har en god oppskrift paa kryddermiks til fajitas? Den jeg proevde idag var ok, men ikke noe aa hoppe i taket for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå