Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Burgere i pitabrød med fersk rødløk, ruccola, perletomater, agurk og pepperrotrømme. Kjappis, med andre ord. :ler:

Lurt med burgere i pitabrød :) Jeg synes det er godt med hjemmelagd hamburger, men er lite glad i vanlig hamburgerbrød, og det blir gjerne ikke til at jeg baker egne heller. Så skal prøve å huske på denne.

I dag var det kyllingfilét med salvie, asparges, salat (reddik, ruccola og hodesalat fra hagen) og fløtegratinerte poteter på menyen her :) Det ble veldig godt, og så sjelden jeg lager tilsvarende om dagen at jeg følte for å skrive det her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Frosk
Skrevet

Ferdigpizza :nigo: (Dr. Oetker's mozzarella). Nettopp hjemme fra jobb, fryktelig sulten, venter på at pizzaen skal bli ferdig.

Skrevet

I dag blir det kylling, gulrot, babymais, brokkoli og blomkål i sweet and soursaus. Ved siden av blir det ris og nanbrød.

Skrevet

Idag hadde vi asiatisk kyllinggryte med ris til.

Skrevet

I går: Lakseburger i brød med salat, tomat, rødløk og dressing av rømme med revet eple og revet sellerirot.

I dag hadde vi kylling- og søtpotetpai.

Skrevet

I dag har jeg spist vårruller. Jeg hadde egentlig planer om å lage ris til, men det ble det ikke noe av.

Skrevet (endret)

I dag (torsdag) ble det Pepperbiff av svin med vårløk, champignon og stekt tomat.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

I dag skal vi bare ha semulegrøt. Enkelt og greit. Skal på kino nesten rett etter jobb så da blir det noe kjapt og lettvint.

Skrevet

Squash- og baconlasagne. Bringebærcranachan til dessert.

Skrevet

Tenker det blir spagetti og kjøttsaus i dag.

Skrevet

Blir nok grillings i dag! Superfint vær :briller:

På grilla bir det nok... marinert kalkun, hemlaga potetsalat, salat, mais og nan brød..mmmm :spise:

Skrevet

Bifteki med ovnsbakte potetbåter, gresk salat og tzatziki. Bringebær og vaniljeiskrem til dessert.

Skrevet

Grillet spareribs, alfredopoteter og maisstuing. Gleder meg! :spise:

Skrevet

I dag blir det barbequemarinert kyllingfilet med fullkornsris og kokte gulrøtter blomkål og brokkoli.

Skrevet

Taco eller kanskje gubben gidder å lage kyllingssuppe fordi jeg er syk, hihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...