Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Burgere i pitabrød med fersk rødløk, ruccola, perletomater, agurk og pepperrotrømme. Kjappis, med andre ord. :ler:

Lurt med burgere i pitabrød :) Jeg synes det er godt med hjemmelagd hamburger, men er lite glad i vanlig hamburgerbrød, og det blir gjerne ikke til at jeg baker egne heller. Så skal prøve å huske på denne.

I dag var det kyllingfilét med salvie, asparges, salat (reddik, ruccola og hodesalat fra hagen) og fløtegratinerte poteter på menyen her :) Det ble veldig godt, og så sjelden jeg lager tilsvarende om dagen at jeg følte for å skrive det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frosk

Ferdigpizza :nigo: (Dr. Oetker's mozzarella). Nettopp hjemme fra jobb, fryktelig sulten, venter på at pizzaen skal bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det kylling, gulrot, babymais, brokkoli og blomkål i sweet and soursaus. Ved siden av blir det ris og nanbrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Lakseburger i brød med salat, tomat, rødløk og dressing av rømme med revet eple og revet sellerirot.

I dag hadde vi kylling- og søtpotetpai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist vårruller. Jeg hadde egentlig planer om å lage ris til, men det ble det ikke noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag (torsdag) ble det Pepperbiff av svin med vårløk, champignon og stekt tomat.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi bare ha semulegrøt. Enkelt og greit. Skal på kino nesten rett etter jobb så da blir det noe kjapt og lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok grillings i dag! Superfint vær :briller:

På grilla bir det nok... marinert kalkun, hemlaga potetsalat, salat, mais og nan brød..mmmm :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifteki med ovnsbakte potetbåter, gresk salat og tzatziki. Bringebær og vaniljeiskrem til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...