Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemmelaget pizza

Fristet ikke å lage, men nå når jeg har satt den i ovnen gleder jeg meg. Godt med ekstra god mat etter en fem timers lang fjelltur med hele bøttebaletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en rask salat til lunch i ettermiddag, så det blir sen middag.

Har tatt opp noe elgkjøtt fra fryseren, har tenkt å wooke det sammen med sukkererter, paprika, løk, brokoli, gulrøtter og poteter, og slenge over noe chilisaus eller noe... Vet ikke helt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hvor vi fikk diverse grillmat. spiste salat, ris, svinekotelett og jordbær med is til dessert. kjempegodt og skikkelig sommermat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi bort på middag' date=' skal visst grille :-)[/quote']

Vi fikk servert herlige grillspydd med kylling, svinefilet, champinjong, løk, paprika, squash og paprika :) Zatziki, salat og nypoteter til.

Dessterten var is, fruktsalat og kvikklunsj kake som jeg hadde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal vi grille marinert indrefilet av svin servert med couscous-salat og foliegrillet hel hvitløk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I dag blir det fylte pannekaker; med sopp og skinkefyll, gratinert i ovnen. Egentlig er jeg ikke så begeistret for det selv, magen min liker ikke så tung mat, men det er en av sambos favoritter, så siden vi spiste vegetarpasta i går, får han velge i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

grillete koteletter, potet bakt på grillen og salat

også kommer mamma og pappa innom med bløtkake i kveld ettersom broren min feiret bursdag i går og jeg ikke hadde mulighet til å komme. Jeg elsker mammas hjemmelagede bløtkake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...