Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

¤ I dag tror jeg det blir chicken satay

¤ I miorgen blir det hakkebøf og poteter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, skal bort til et vennepar i kveld.

Skrevet

Hvitvinsdampede blåskjell med masse hakket persille, hvitløk, løk og en skvett fløte. Nystekte baguetter og en god hvitvin.

Gjest Myumi
Skrevet

Omelett med vårløk, ost og spekeskinke og ristet loff til. Skal lage sjokoladevafler til kvelds som jeg serverer med vaniljeis og jordbær.

Skrevet

Mannen er vekk i kveld, så da benytter jeg anledningen til litt fisk:

Marinert laksefilet med kokte poteter til.

Gjest Cuddly
Skrevet

Stekt laks i pitabrød, med rømme, salat og agurk.

+ maiskolber surret i smør og salt... :glede seg:

Skrevet

I dag skal vi ha marinert grillet flintstek med foliegrillede poteter, grønnsaker og hvitløk og hjemmelaget krydder/hvitløkssmør til.

Gjest Estrela
Skrevet

Himmelsk spaghetti :P I går var det pastasalat.

Gjest Myumi
Skrevet

Grillet kyllingfilet med blandet salat og saltbakte poteter. Rabarbragrøt med fløte og sukker til dessert.

Skrevet

Soft tortillas med tacokrydret karbonadedeig, rømmekolle/youghurt naturell, hjemmelaget guackamole, ruccola, mais, ananas, salsasaus, agurk, løk og ost.

Sunne tortillas. :-)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

I kveld skal vi til mamma og spise helstekt indrefilet med fløtegratinerte poteter og kokte grønnsaker.

Mamma er en super kokk,så jeg gleder meg :-)

Skrevet

Jeg aner ikke :-?

Handlet i full fart i går og har bare en pakke vårruller, pommes frites og ris i huset.

Kanskje jeg skal tvinge sambo til å bli med meg ut for å spise i dag?? :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet

hjemmelaget "taco"pizza (sambos favoritt) med hjemmelaget hvitløksdressing.

Skrevet

Igår: pasta, svinekjøtt, wokgrønnsaker og saus.

Idag: taco med soft tortillas.

Skrevet

I dag har vi hatt grillet steinbitfilet med ris og blandet salat. Rabarbrasuppe til dessert - kokt av Darlingen. :-)

Gjest Malama
Skrevet

I går hadde vi taco, ja med soft totillas, som alltid hos oss.

I dag... ja i dag er det kamp da (fotball altså) så vi lager noe fort og enkelt, vi skal spise pølser og pommes frites, med litt salat til, når vi kommer hjem fra stadion om noen timer.

Skrevet

Etter min fars bryllup i går, og dertil ingen helgehandling, (Hvorfor glemmer man alltid å kjøpe søndagsmiddag?) travet gubben og jeg er par hundre meter borti veien til pizzeriaen for å kjøpe litt innbakt.

Smakte herlig, men matlysten er totalt fraværende siden jeg har en dundrende hodepine. Får spise resten i kveld.

Gjest the imp
Skrevet

I dag ble det grillede lammeskiver med urtemarinade (olje, soyasaus, hvitløk, urter og rødvinseddik) og couscous.

Skrevet
Igår: pasta, svinekjøtt, wokgrønnsaker og saus.

Idag: taco med soft tortillas.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...