Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå blir det noen ryvita med makrell i tomat og et glass Biola før trening.

Etterpå blir det pannekaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det helt enkelt grillede chilipølser i brød (med masse snadder oppå da).

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal lage meg i dag :-?

Skrevet

Kjøttdeigsaus av svinekjøttdeig, hermetiske tomater og ananas. servert sammen med pastaskjell. nam.

Skrevet
Aner ikke hva jeg skal lage meg i dag :-?

Fant noen hjemmelagde pizzabiter i fryseren. Ikke så værst :)

Skrevet

vi skal ha dampede poteter og gulrøtter og lettsalta torsk med masse deilig fetende smeltet margarin over :wow: smakte nettopp på torsken og måtte salte den masssssse.... smakte ingenting nesten :cry: håper bare jeg ikke har salta den for masse nå da! slikt er komplisert mine damer!!! tjoheiiiii.....

Skrevet

I dag blir det marinert biff med peppersaus, pommes frites, asparges, gulrøtter, løkringer og hjemmelaget champignonstuing. :sikle:

Skrevet

Skal ikke spise middag før seint i kveld, så da blir det noe lett. enten skinke- eller kyllingpai med salat til.

Gjest Espera
Skrevet

Tror det blir reker og loff i dag. Og kanskje det er på tide å sprette den hvitvinen som ligger i kjøleskapet?

Skrevet

I dag blir det grilling :P Koteletter, bakt potet og salat, og noen venter pølser 8)

Skrevet

Har nettopp spist - lettsaltet torsk med potet og gulrot og gressløksmør.

Skrevet

Kokt klubb i går og steikt klubb idag! :sjarmor:

Skrevet

Tirsdag - wok

Onsdag - grilling av alt mulig

Torsdag - pølser

Idag - hamburger

Skrevet

I dag har jeg spist en herlig skinkepai med kesam, og salat til, hos Mylian :)

Skrevet

I dag blir det vel stekt kylling med masse chili og hvitløk, bakt potet og salat til.

Skrevet

Er ikke helt sikker. Kanskje marinert kyllingfilet, ovnsstekte poteter med god olivenolje og havsalt med salat til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...