angeleyes Skrevet 15. november 2008 #21881 Del Skrevet 15. november 2008 I dag ble det taco:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. november 2008 #21882 Del Skrevet 16. november 2008 fyttirakkern O-Ren og Nilma! og jeg som var fornøyd med min Boeuf bourguignon (med kalv!) :dåne: Engangsforeteelse Eller hvordan det nå skrives.... Men det ble velig bra! Og det er jeg sikker på at Boeuf'en din ble også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2008 #21883 Del Skrevet 16. november 2008 Valgets kval! Det blir enten: *Ovnsgratinert kylling *Kylling med tacosaus over og ost på toppen som koser seg i ovnen *Chicken tikka. Blir nok enten nr. 2 eller 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 16. november 2008 #21884 Del Skrevet 16. november 2008 I dag blir det coq au vin av økologiske frittflyvende kalkunvinger. Tilbehør puré av mandelpoteter, sellerirot og pastinakk, og muligens også en helt enkel grønn salat. Til dessert vurderer jeg å lage butterdeigsepleterter, muligens med fyll av mandelmasse, og med vaniljeis til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2008 #21885 Del Skrevet 16. november 2008 I dag spiser jeg thaimat ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. november 2008 #21886 Del Skrevet 16. november 2008 Ertesuppe basert på en røkt svineknoke og en rest av fenalår. Lukter nydelig, så jeg er skrubbsulten enda det er flere timer til middag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frekk gjest Skrevet 16. november 2008 #21887 Del Skrevet 16. november 2008 Valgets kval! Det blir enten: *Ovnsgratinert kylling *Kylling med tacosaus over og ost på toppen som koser seg i ovnen *Chicken tikka. Blir nok enten nr. 2 eller 3.... Vil ha oppskrift på kylling med tacosaus og ost på toppen. Hva bruker du som tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. november 2008 #21888 Del Skrevet 16. november 2008 Vil ha oppskrift på kylling med tacosaus og ost på toppen. Hva bruker du som tilbehør? nå var det ikke meg du spurte, men jeg syns det er godt med guacamole, fullkornsris og en salat med tomat, mais og agurk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. november 2008 #21889 Del Skrevet 16. november 2008 Spansk grytestek av okse med ovnsbakte potetbåter til. Crème de marron med vispet krem til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frekk gjest Skrevet 16. november 2008 #21890 Del Skrevet 16. november 2008 nå var det ikke meg du spurte, men jeg syns det er godt med guacamole, fullkornsris og en salat med tomat, mais og agurk til Takk.Det hørtes godt ut. Du vet ikke tilfeldigvis hvordan man lager kyllingen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TessaRosa Skrevet 16. november 2008 #21891 Del Skrevet 16. november 2008 Bankekjøtt av elg, poteter, viltsaus, gulerøtter, broccoli og blomkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. november 2008 #21892 Del Skrevet 16. november 2008 Takk.Det hørtes godt ut. Du vet ikke tilfeldigvis hvordan man lager kyllingen også? det spørs jo hvordan kylling du skal bruke. jeg pleier å bruke kyllingfileter jeg da. bruner de i pannen og så legger jeg de i ovnen med ost over. når osten har smeltet er kyllingfiletene som regel klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2008 #21893 Del Skrevet 16. november 2008 fyttirakkern O-Ren og Nilma! og jeg som var fornøyd med min Boeuf bourguignon (med kalv!) :dåne: Boeuf bourguignon av kalv høres jo slett ikke verst ut, da. I dag skal vi ha lammestek med potetskiver stekt i gåsefett, lammesjy med rødvin, honning og timian, sautert rosenkål med bacon og hvitvinsdampet fennikel. Ripasso til. Sjokolademousse til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 16. november 2008 #21894 Del Skrevet 16. november 2008 I dag var det svinefilet med fløtegratinerte poteter, og grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. november 2008 #21895 Del Skrevet 17. november 2008 Fettuccine i en saus av revet squash, rød chili, matyoghurt, crème fraîche og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 17. november 2008 #21896 Del Skrevet 17. november 2008 I går var vi på besøk, så da fikk vi gryterett med salat og baguetter. I dag skal vi ha rester fra lørdag: Kyllinglasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2008 #21897 Del Skrevet 17. november 2008 Stekt laks med poteter, grønnsaker og rømme blandet med sitron og urter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. november 2008 #21898 Del Skrevet 17. november 2008 Fredag: Tapas Lørdag: Rester av tapas Søndag: Laks, risotto og woket rødløk, spinat, sukkererter og små tomater I dag: Muligens linsesalat med diverse grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2008 #21899 Del Skrevet 17. november 2008 Hjemmelagd fiskegrateng med kokte poteter, rødbeter og råkost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 17. november 2008 #21900 Del Skrevet 17. november 2008 I dag blir det andebryst tilberedt på denne måten, med brokkoli og vårløk. Nudler eller ris til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå