MarianneE Skrevet 5. november 2008 #21741 Del Skrevet 5. november 2008 Greske frikadeller, potetmos og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. november 2008 #21742 Del Skrevet 5. november 2008 Ovnsbakt torsk, poteter, diverse grønnsaker og aïoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. november 2008 #21743 Del Skrevet 5. november 2008 Kalkunsnitsel og ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. november 2008 #21744 Del Skrevet 5. november 2008 Spagetti og kjøttsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 5. november 2008 #21745 Del Skrevet 5. november 2008 Pannekaker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 5. november 2008 #21746 Del Skrevet 5. november 2008 I dag blir det fylte squash til middag. Med ovnsbakte halve poteter og kanskje salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 5. november 2008 #21747 Del Skrevet 5. november 2008 Risotto med ovnsstekt kyllingbryst og salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2008 #21748 Del Skrevet 5. november 2008 Artisjokk med aioli. Osso buco-inspirert lammegryte, med bl.a. småløk, gulrot, stilkselleri, tomat og sitron. Jukserisotto til (risonipasta kokt med safran og irørt smør og parmesan). Taleggio. Sjokolademousse med likørmarinerte moreller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. november 2008 #21749 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg var på møte, og fikk servert pizza fra Dolly. Jaja, ble nå mett i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 5. november 2008 #21750 Del Skrevet 5. november 2008 I dag lagde jeg en smakfull og sterk curry med kylling. Atsssjooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 5. november 2008 #21751 Del Skrevet 5. november 2008 Artisjokk med aioli. Osso buco-inspirert lammegryte, med bl.a. småløk, gulrot, stilkselleri, tomat og sitron. Jukserisotto til (risonipasta kokt med safran og irørt smør og parmesan). Taleggio. Sjokolademousse med likørmarinerte moreller. Digger onsdagsmenyen din, Nilma! Her har vi hatt hjemmelagde fiskeboller (etter Nilma-metoden ) i hvit saus, kokte poteter og smørdampet gulrot og brokkoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #21752 Del Skrevet 5. november 2008 Spagetti carbonara I går lagde jeg kylllingsalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2008 #21753 Del Skrevet 5. november 2008 Digger onsdagsmenyen din, Nilma! Jeg også. Her har vi hatt hjemmelagde fiskeboller (etter Nilma-metoden ) i hvit saus, kokte poteter og smørdampet gulrot og brokkoli. Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 5. november 2008 #21754 Del Skrevet 5. november 2008 Fornøyd? Ja! Eneste endring til neste gang er at jeg vil forsøke å sile kokekraften og koke den litt inn (muligens med litt blomkål og brokkoli i, som jeg liker å ha i fiskebollesausen) før jeg igjen bruker den som basis for sausen. Kunne tenkt meg litt kraftigere smak (regner med at smaken på kraften blir tydeligere når du avkjøler og fryser bollene i kraften - jeg laget det på direkten). Ellers hadde jeg litt løk i fiskebollene, noe som gjorde seg. Mulig jeg blander sei inn i farsen også neste gang - jeg liker den kraftige fiskesmaken den gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2008 #21755 Del Skrevet 5. november 2008 Eneste endring til neste gang er at jeg vil forsøke å sile kokekraften og koke den litt innLurt! Ellers hadde jeg litt løk i fiskebollene, noe som gjorde seg. Løk er et must i både fiskeboller og -kaker, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 5. november 2008 #21756 Del Skrevet 5. november 2008 Først fransk landpâté, brønnkarse, dijonsennep og cornichons med brød til. Deretter stekt hysefilet, blomkålpuré, og stekte squashterninger med ristede solsikkekjerner, pinjekjerner og balsamico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 6. november 2008 #21757 Del Skrevet 6. november 2008 I dag blir det fiskepinner med potet, gulerøtter og smeltet smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. november 2008 #21758 Del Skrevet 6. november 2008 Risengrynsgrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. november 2008 #21759 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg spiser alene så det blir omelett med bacon, purre, fetaost og godt brød til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2008 #21760 Del Skrevet 6. november 2008 tirsdag hjemmelagde fiskeboller med kokte poteter og minigulrøtter, bacon og masse karri på toppen. igår hjemmelagd spaghetti med Jamie Olivers carbonara og pancetta. i dag blir det kyllfingfilet surret i bacon med brokkolipuré, ovnsbakte cherrytomater og ovnsbakte mandelpoteter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå