Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Hvemsomhelst skrev (2 timer siden):

Dagens «middag» bare til meg. Typisk torsdagsmat, for de henter matsøpla på fredager.

1 kg blåskjell, hakket løk, hvitløk og chili.  Oppi med blåskjell og et glass hvitvin. På med lokk, vente 5 min. Spist rett fra panna, uten tilbehør. Mett 😂

Kan nesten ikke få bedre middag enn det der!

Jeg hadde kyllingsuppe og rundstykker. Veldig godt, det også, men blåskjell! Tror kanskje det må stå på menyen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag  blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (8 timer siden):

I dag  blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør :) 

Lofotenprodukter er veldig bra.   😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (Akkurat nå):

Lofotenprodukter er veldig bra.   😊

Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (8 timer siden):

Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå :tommelopp:

Har ikke spist alt derfra...men er på vei.  Så mye god mat..    :spise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (12 timer siden):

I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. 

Begge deler er  :spise:

...men jeg ville valgt kyllingvinger, også.   😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (7 minutter siden):

Begge deler er  :spise:

...men jeg ville valgt kyllingvinger, også.   😉

Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (8 timer siden):

Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. :)

👍   :spise:   :nigo:

Veldig bra. Kos deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dager har jeg ikke lyst på noe, men jeg tenker at jeg nok skal finne på et eller annet. Jeg har kjøttdeig, løk, poteter , paprika og egg, så jeg tror jeg leger meg en pyttipanne i dag. Det er godt og lettvint. Har noen grove småbagetter i fryseboksen som jeg kan ha ved siden av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en stor sjøørret i går kveld så i dag skal den grilles 🤤🤤🤤 Gleder meg noe helt sykt til den middagen. Aldri fått en så fin ørret! Knallrød kjøtt 🤤🤤🤤 Med rømme, poteter, salt, pepper og smør. Hvis butikken selger agurksalat skal jeg ha det også, men rekker ikke lage. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve noe filippinsk? Jeg kan anbefale flere retter fra mitt hjemland. Adobong Manok med kylling, poteter, ingefær, løk, hvitløk soyasaus og mer :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag komme min søster, og på menyen står det hjemmelaget fiskegrateng, tilbehør nye norske poteter, ovnsbakt gulrot og baconsmør. Gleder meg! :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...