Brunhilde Skrevet 1. juli 2021 #52561 Del Skrevet 1. juli 2021 Hvemsomhelst skrev (2 timer siden): Dagens «middag» bare til meg. Typisk torsdagsmat, for de henter matsøpla på fredager. 1 kg blåskjell, hakket løk, hvitløk og chili. Oppi med blåskjell og et glass hvitvin. På med lokk, vente 5 min. Spist rett fra panna, uten tilbehør. Mett 😂 Kan nesten ikke få bedre middag enn det der! Jeg hadde kyllingsuppe og rundstykker. Veldig godt, det også, men blåskjell! Tror kanskje det må stå på menyen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 1. juli 2021 #52562 Del Skrevet 1. juli 2021 Ble peppes pizza i dag. 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #52563 Del Skrevet 2. juli 2021 Omtrent slik tenker jeg midda'n i dag... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. juli 2021 #52564 Del Skrevet 2. juli 2021 I dag blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #52565 Del Skrevet 2. juli 2021 elien skrev (8 timer siden): I dag blir det Lofoten fylte torsk med potet, revet gulrot, remulade og eggesmør Lofotenprodukter er veldig bra. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. juli 2021 #52566 Del Skrevet 2. juli 2021 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): Lofotenprodukter er veldig bra. 😊 Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #52567 Del Skrevet 2. juli 2021 elien skrev (8 timer siden): Ja, tror ikke jeg har smak noe derifra som jeg ikke har like ennå Har ikke spist alt derfra...men er på vei. Så mye god mat.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. juli 2021 #52568 Del Skrevet 2. juli 2021 I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #52569 Del Skrevet 2. juli 2021 Brunhilde skrev (12 timer siden): I dag vakler jeg mellom fish'n'crisp med båtpoteter ved siden av og kyllingvinger med hvitløksbagett. Jeg har egentlig lyst på begge alternativene, og tror kanskje vingene vinner. Begge deler er ...men jeg ville valgt kyllingvinger, også. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. juli 2021 #52570 Del Skrevet 2. juli 2021 Jerry Lee skrev (7 minutter siden): Begge deler er ...men jeg ville valgt kyllingvinger, også. 😉 Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2021 #52571 Del Skrevet 2. juli 2021 Brunhilde skrev (8 timer siden): Og det gjorde jeg. Nå ligger de og godgjør seg i marinade som jeg egentlig lagde til grill for en ukes tid siden, og som jeg har tilsatt litt ekstra sterkt i form av tabasco. Gleder meg. 👍 Veldig bra. Kos deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 2. juli 2021 #52572 Del Skrevet 2. juli 2021 Ble Burger King i dag.. Med løkringer og stor banan milkshake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. juli 2021 #52573 Del Skrevet 2. juli 2021 Taco 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. juli 2021 #52574 Del Skrevet 2. juli 2021 Chorizo grillpølse, pølsebrød, sprøstekt løk og gugge(ketchup, sennep og majones). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. juli 2021 #52575 Del Skrevet 3. juli 2021 Nattmiddag, ostegrill med bacon rundt med sprø løk og gugge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. juli 2021 #52576 Del Skrevet 3. juli 2021 Noen dager har jeg ikke lyst på noe, men jeg tenker at jeg nok skal finne på et eller annet. Jeg har kjøttdeig, løk, poteter , paprika og egg, så jeg tror jeg leger meg en pyttipanne i dag. Det er godt og lettvint. Har noen grove småbagetter i fryseboksen som jeg kan ha ved siden av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 3. juli 2021 #52577 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg fikk en stor sjøørret i går kveld så i dag skal den grilles 🤤🤤🤤 Gleder meg noe helt sykt til den middagen. Aldri fått en så fin ørret! Knallrød kjøtt 🤤🤤🤤 Med rømme, poteter, salt, pepper og smør. Hvis butikken selger agurksalat skal jeg ha det også, men rekker ikke lage. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace-haugen Skrevet 3. juli 2021 #52578 Del Skrevet 3. juli 2021 Kanskje prøve noe filippinsk? Jeg kan anbefale flere retter fra mitt hjemland. Adobong Manok med kylling, poteter, ingefær, løk, hvitløk soyasaus og mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. juli 2021 #52579 Del Skrevet 3. juli 2021 I dag komme min søster, og på menyen står det hjemmelaget fiskegrateng, tilbehør nye norske poteter, ovnsbakt gulrot og baconsmør. Gleder meg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. juli 2021 #52580 Del Skrevet 3. juli 2021 Det blir grandis i dag, oppfinnsom som jeg er. Men godt blir det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå