SoWhat? Skrevet 4. mars 2020 #46881 Del Skrevet 4. mars 2020 (endret) I dag blir det stekt sei og stekt hodekål i strimler og valnøtter. Har i litt hvitløk, og rører inn creme fraiche i smøret jeg steker i. Takker til brukeren her som ga meg ideen, det er kjempegodt til stekt sei og kål! Rasper noen gulrøtter og har på litt sukker og eddik for å friske opp litt. Endret 4. mars 2020 av SoWhat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitogata Skrevet 4. mars 2020 #46882 Del Skrevet 4. mars 2020 6 minutter siden, SoWhat? said: I dag blir det stekt sei og stekt hodekål i strimler og valnøtter. Har i litt hvitløk, og rører inn creme fraiche i smøret jeg steker i. Takker til brukeren her som ga meg ideen, det er kjempegodt til stekt sei og kål! Rasper noen gulrøtter og har på litt sukker og eddik for å friske opp litt. Hørtes veldig godt ut! Tror ikke jeg har spist sei på flere år. Det var fast middag da jeg vokste opp, så kanskje på tide å lage det snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. mars 2020 #46883 Del Skrevet 4. mars 2020 4 minutter siden, Inkognitogata skrev: Hørtes veldig godt ut! Tror ikke jeg har spist sei på flere år. Det var fast middag da jeg vokste opp, så kanskje på tide å lage det snart Ja. Det er god fisk med rett tilbehør 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 4. mars 2020 #46884 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, Inkognitogata skrev: Fløtegratinerte poteter, hjemmelaget. Siden jeg er umåtelig glad i retten blir det kun dette til middag 😊 Det er godt med peppersaus på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitogata Skrevet 4. mars 2020 #46885 Del Skrevet 4. mars 2020 13 minutter siden, KittyNose said: Det er godt med peppersaus på Kanskje jeg skal forsøke neste gang 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 4. mars 2020 #46886 Del Skrevet 4. mars 2020 Pannekaker i dag, pizza i langpanne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2020 #46887 Del Skrevet 5. mars 2020 I dag blir det en pølse i brød. Eller kanskje to. Jeg liker pølse i brød, men spiser det veldig sjelden. Kanskje jeg kjøper kyllingwiener, eller kanskje jeg kommer på butikken og får lyst på noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2020 #46888 Del Skrevet 5. mars 2020 I går kjøpte jeg stange kyllingfilet med kryddersmør inni og surret spekeskinke rundt, og de var på halv pris. Blir spist i dag sammen med risotto. Typisk helgemat for oss egentlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2020 #46889 Del Skrevet 5. mars 2020 Spaghetti med kjøttdeig iblandet baconterninger, rå løk og "intens chili"-saus. Sinnakrydder. Grove baguetter med smør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #46890 Del Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, MarianneE skrev: I går kjøpte jeg stange kyllingfilet med kryddersmør inni og surret spekeskinke rundt, og de var på halv pris. Blir spist i dag sammen med risotto. Typisk helgemat for oss egentlig. DIGG!! Anonymkode: 17c6f...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2020 #46891 Del Skrevet 5. mars 2020 Kyllingvinger, stekte poteter, stekt sopp, salatblanding og sweet chili saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2020 #46892 Del Skrevet 5. mars 2020 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Kyllingvinger, stekte poteter, stekt sopp, salatblanding og sweet chili saus. Nå vil jeg heller ha det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2020 #46893 Del Skrevet 5. mars 2020 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nå vil jeg heller ha det... Spagetti er jo godt det også 😊 Du kan ha kyllingvinger i morgen, kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2020 #46894 Del Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, Luna Llena skrev: Spagetti er jo godt det også 😊 Du kan ha kyllingvinger i morgen, kanskje ? Jada, er jo det. Eller...er jo det andre som er godt. I morgen blir det (muligens) noe annet. Men snart må jeg nok ha kyllingvinger, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitogata Skrevet 5. mars 2020 #46895 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg lagde tunfiskrøre på impuls og har en svært enkel middag i dag. Baguette fylt med tunfiskrøre. Noen øl til siden jeg har langhelg og fri i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inkognitogata Skrevet 5. mars 2020 #46896 Del Skrevet 5. mars 2020 6 hours ago, MarianneE said: I går kjøpte jeg stange kyllingfilet med kryddersmør inni og surret spekeskinke rundt, og de var på halv pris. Blir spist i dag sammen med risotto. 50%-hylla er et lite skattkammer noen ganger ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja40 Skrevet 5. mars 2020 #46897 Del Skrevet 5. mars 2020 Kyllinglår, ris, bearnaise, salat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. mars 2020 #46898 Del Skrevet 5. mars 2020 En av de snille eksene mine kom på besøk i dag. Da lagde jeg burgere og tinte et hvitt rundt brød. Hadde på rå løk og litt grønt pluss tomatskiver og hvitløksdressing. Veldig rar middag, men en av favorittene hans! Det smakte ikke så verst må jeg innrømme. Kan ikke huske sist jeg lagde og spiste burgere 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2020 #46899 Del Skrevet 5. mars 2020 7 timer siden, MarianneE skrev: I går kjøpte jeg stange kyllingfilet med kryddersmør inni og surret spekeskinke rundt, og de var på halv pris. Blir spist i dag sammen med risotto. Typisk helgemat for oss egentlig. Jeg er så mett!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 5. mars 2020 #46900 Del Skrevet 5. mars 2020 Her ble det linsesuppe og pannekaker med blåbær 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå