Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knekkebrød med kalde fiskekaker og remulade. Appelsin til dessert. Akkurat det jeg hadde lyst på, så smakte Nyydelig .

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laks med multikrydder stekt i ovnen, kokte grønnsaker og en god saus til :spise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal ha kyllingsuppe med pitabrød ved siden av. :)

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Grandiosa tynn bunn med mozzarella, pesto og tomater.

AnonymBruker
Skrevet

I går laget jeg stekt skrei, søtpotetfries og avokado-dip.

I kveld blir det etter planen take away-pizza - tynn, italiensk og steinovnsbakt. Pluss rødvin og kanskje til og med dessert - pizzastedet lager veldig gode cannoli. :spise: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet

Må bruke opp rester, så kokte poteter og gulrøtter stekes.  Det skal følge stekt fiskepudding.. den 4kanten med skorpe. Ikke rund pølse...det er pålegg.  Og på si'a i tillegg blir grønnsaksblanding.  Remulade og mye smeltet smør.

Sa jeg pepper og sitron?  Ikke?  Med pepper og sitron.   (:fnise:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I dag blir det stekt laks, potetbåter, hollandessaus, aspargis, erter og brokkoli 

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det taco! Salat, agurk, tomat, guacamole, rømme, tacoskjell osv... gleder meg🌮🌮

• Liker 2
Skrevet
21 hours ago, Inkognitogata said:

Jeg lagde tunfiskrøre på impuls og har en svært enkel middag i dag. Baguette fylt med tunfiskrøre. Noen øl til siden jeg har langhelg og fri i morgen. 

Ble nysgjerrig jeg. Hva hadde du i den tunfiskrøra?

Skrevet
11 minutter siden, Muskath said:

Ble nysgjerrig jeg. Hva hadde du i den tunfiskrøra?

Tunfisk, rødløk, eple, hvitløk, rømme, sennep, majones. Og en dæsj eplesidereddik. Salt og pepper.

😊

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, Inkognitogata said:

Tunfisk, rødløk, eple, hvitløk, rømme, sennep, majones. Og en dæsj eplesidereddik. Salt og pepper.

😊

Nam, høres godt ut!

Skrevet

I dag blir det en stor gryte chili. Løk, hvitløk, gulrøtter, selleri, paprika, mais, tomater, svarte bønner, kidneybønner, kikerter og masse krydder. Serveres med tortillachips, rømme, ost og guacamole. 😋

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde egentlig ikke store matlysten i dag, så det ble tomatsuppe med pastaskruer og basilikum. Scones ved siden av

Endret av SoWhat?
Skrevet

Jeg hadde biffgryte med ris fra en varmdisk nær meg. 

• Liker 2
Skrevet

Potetpannekaker med gulrot, løk og bacon

Skrevet

Taco, med barna og barnas venner som var på besøk 😀🌮 

Skrevet

Big One Giants, cheddar&beef.  Den store firkantede. Ekstra ost, oregano og sinnakrydder.

Det får greie seg en lørdag.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å lage et eller annet med kylling, men tror jeg mekker en pizza med pepperoni, sopp, bacon og tomat. Det frister en lørdagskveld. Kylling kan jeg ha i morgen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...