Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser noen oppvarmede kyllingpølser med ketchup/sennep og skiver med smør på. Det får holde i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en fløte i kjøleskapet som går ut på dato i dag, og jeg tror jeg vil bruke den sammen med et kyllingbryst som jeg steker med masse sopp og paprika, det krydderet som frister når jeg setter i gang, og spiser med tagliatelle, eller hva jeg måtte ha av pasta, ved siden av. Og et glass rødvin til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Fjordland risengrynsgrøt, med smør, sukker og kanel.

Og den kan anbefales?   Er ikke noe for grøt, men en skvett risengrynsgrøt med smørøye er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Og den kan anbefales?   Er ikke noe for grøt, men en skvett risengrynsgrøt med smørøye er godt.

Ja, den var god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...den duppa var veldig tjukna.   Jaja.. tynner med melk og har oppi litt nytt fleskefett.

Det får bli som det blir.   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt varmdiskfiskesuppe som var tykk, kremet og full av fisk og annet godt innhold! Nydelig var det! :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tagliatelle (båndspaghetti) med hvitløks-tomatsaus. For lat til å steke opp kjøttdeig å ha i i tillegg når det bare er jeg som skal spise, så det får bli kun saus og tagliatelle. Har spist det før og det er veldig godt :- )

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...