Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Etter fest som vi helt impulsivt hadde i går på en helt vanlig torsdag, så må jeg få i meg noe salt og fett her. Det hjelper på litt redusert form har jeg hørt, og jeg er virkelig ikke vant til å være fyllesyk! Litt deilig da, for bare slapp og heelt never mind. Avslappet.

 

Så jeg skal steke hamburgere med bacon og fries. Det tror jeg trengs nå. Må ha masse stekt løk til! 

:skratte:    :klappe:

 

Veldig bra etterfyllamat.   :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:    :klappe:

 

Veldig bra etterfyllamat.   :spise:

Da har jeg tenkt riktig 😄 leenge sia sist gitt. Men nå begynner jeg å lage mat. Sulten jeg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Da har jeg tenkt riktig 😄 leenge sia sist gitt. Men nå begynner jeg å lage mat. Sulten jeg! 

Spis pent. Kos deg.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Ikke i dag, prøver en ny, delvis stekt pizzabunn 😊

Oki.   Håper det blir bra.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage noe jeg og kjæresten spiste på restaurant i Riga forrige uke for å feire 1 år og 4 måneder siden vi møttes (feirer hver eneste måned som unnskyldning for å unne noe ekstra godt). 

Sort pasta, tykk fløtesaus (som carbonara pleier å ha ;) ), stekt salmalaks, cherry tomater i båter, parmesan, fiskerogn/kaviar toppet med ruccola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elgkarbonader i poseviltsaus sprita opp med geitost, tyttebærsyltetøy og sopp.  Serveres med mandelpoteter, gulrøtter, brokkoli, rosenkål og ripsgelé av egne bær.

Det får det bli i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
18 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Elgkarbonader i poseviltsaus sprita opp med geitost, tyttebærsyltetøy og sopp.  Serveres med mandelpoteter, gulrøtter, brokkoli, rosenkål og ripsgelé av egne bær.

Det får det bli i dag.

Nydelig 😀 Kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk av alle ting lyst på fiskeboller og poteter i hvit saus i dag! Så handlet det, og gulrøtter. Har spist det bare et par ganger i mitt liv tror jeg, men noen ganger bare får jeg ideer om noe. Det er jo godt da, men må også ha broccoli til. Og så dropper jeg bacon som jeg har til 90 % av måltidene mine. Gleder meg til enkel og god norsk hverdagsmat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg fikk av alle ting lyst på fiskeboller og poteter i hvit saus i dag! Så handlet det, og gulrøtter. Har spist det bare et par ganger i mitt liv tror jeg, men noen ganger bare får jeg ideer om noe. Det er jo godt da, men må også ha broccoli til. Og så dropper jeg bacon som jeg har til 90 % av måltidene mine. Gleder meg til enkel og god norsk hverdagsmat. 

Fiskeboller er da så godt.  😊  Kos deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Fiskeboller er da så godt.  😊  Kos deg.

Ja, det er jo det. Takk 🙂 din middag så også god ut. Litt mer swung over den 😄 kos deg du også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ja, det er jo det. Takk 🙂 din middag så også god ut. Litt mer swung over den 😄 kos deg du også! 

Tusen takk. 😀   Mer "swung" veit jeg ikke.  Veldig glad i din middag og, jeg.   😉

Hva slags fiskeboller kjøpte du?  Her gjelder kun Vesteraalen.  Bjellands er nummer to.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tusen takk. 😀   Mer "swung" veit jeg ikke.  Veldig glad i din middag og, jeg.   😉

Hva slags fiskeboller kjøpte du?  Her gjelder kun Vesteraalen.  Bjellands er nummer to.   😊

Bjellands! Og så kjøpte jeg posesaus, for den hvite syns jeg er god. Liker også fløtesausen, men brun på pose er ikke ok. 

Ps. Har litt melange i den hvite sausen da. Blir litt saktere og bedre syns jeg. Er ikke noen sunnhetshysteri her. Men så usunt er det ikke heller. Mat må jo smake! 😄

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bjellands! Og så kjøpte jeg posesaus, for den hvite syns jeg er god. Liker også fløtesausen, men brun på pose er ikke ok. 

👍    Posesaus er helt greit, det.   ☺

Husk karristrø.    😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...