Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble visst wok med ytrefilet av svin, nudler og spicy tomatsaus i dag også. Samboeren kommer hjem i dag og han liker ikke wok, så benytter meg av sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig god biff på Jensens Bøfhus..........lettere stappmett og fortsatt i Danmark:-) Kunne ønske at den kjeden hadde startet opp i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh!!!

Synd jeg ikke bor i Oslo, men veldig langt unna! Dog, jeg vet hvor jeg skal spise neste gang jeg er der:-D (og må innrømme jeg ikke helt følger med på hva som skjer i Oslo.. :sjenert: )

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Kyllingbryst ovnsbakt i sånn Maggie Juicy Chicken-greie... men jeg syns ikke den var noe god egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikka masala med svinekjøtt, naan og mangochutney.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det ble grandis i går da hele gjengen som skulle spise spaghetti sammen ble syk. I dag blir det ikke så mye til middag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grønnsakswok (brokkoli, lauk, kvitlauk, spisskål, søtpaprika + krydder og soyasaus) og "pommes frites" av søtpotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

I dag hadde jeg seilfilet med mandelpoteter, babygulerøtter og kryddersmør. Var så sinnsykt godt at jeg til og med har spart en porsjon middag som jeg skal kose meg med ikveld til Greys Anatomy :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...