Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rydder i kjøleskap. Så rester av alt mulig.
Tortelloni, ferdig grillet kylling, en boks med tomater, fløte slump, rød pesto med chili, frossen spinat. Oppi en form og steker alt i ovn ca. 30 min.

Siste rest av grønnkålsalat og halv boks cottage cheese på siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fylt bagett i ovnen, i dag ska yngste datter til faren, så då kommer eldste datter hit og jeg lager fiskeboller her. Yngste datter klarer ikke lukten av fiskeboller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve taco fra www.spilleringenkasserolle.no :

"taco på blå og gul mais, svinenakke i achiote og chipotlesaus, grønn koriandermayo, tomater og saltristede maiskjerner"

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min favoritt hjemmelaget pizza, med sweet chilsaus, kylling, squash, løk, paprika. peanøtter, ost og toppet med koriander når den er stekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettsaltet torsk med kokos-karri-ris og bakte stenger av kålrot, gulrot, og søtpotet. Skulle gjerne hatt litt sprøstekt chorizo til også, men det får bli en annen gang. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld rundt fredagsbordet så blir vi 7 stk. Og på menyen så er det Wienersnitsel av kalvefile og snitsel av kalkunfile. Tilbehør erter, gode poteter, sitron/ansjos/kapers garnityr og nøttesmør. Mulig jeg lager en semuliepudding til desert, er blitt så hekta på det i det siste :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt kylling i marinade med appelsinsaft, sennep, honning og hvitløk. Så i morgen blir det i leirgryte med poteter, gulrot og squash. 
Muligens kålsalat av noe slag til.

Endret av LittDiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har vi spist hjemmelaget fiskesuppe med laks, og chili sin carne med ris, tortillachips, salsa, guacamole og rømme.

I kveld blir det take out. Sushi på gutta, og stekte nudler med biff på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det nybakte rundstykker med masse godt pålegg. Røkelaks, eggerøre, brieost, reker og karbonader med masse løk. Gleder meg til middag. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå lagte jeg alt for mye mat på fredag, så det har blitt rester i hegen. I går kalkunsnitsel i wraps med salat med mye godt i med hvitløkdressing. I dag blir det snitsel av kalv med stekte poteter med løk og paprika, og har laget en god tartar saus til det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...