Inwe Skrevet 11. november 2010 #261 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg vil også ha gavekalender Nevnte det for sambo, men ser ikke ut som han har tenkt å lage en. Uhørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2010 #262 Del Skrevet 11. november 2010 Var langpannekaken en suksess? Her i huset lager vi det ganske ofte, både fordi det er godt - og du slipper å steke lassevis med pannekaker som igjen bruker laaang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. november 2010 #263 Del Skrevet 11. november 2010 Gud, nå fikk jeg lyst på fleskepannekake i langpanne! Jeg har sluppet unna nattejobbing så langt i min yrkeskarriere, det ser ganske slitsomt ut. men det er kanskje greit med noen rolige vakter innimellom også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. november 2010 #264 Del Skrevet 11. november 2010 I går hadde vi gratinerte pannekaker med kjøtfyll. Det var virkelig en sukses altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. november 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 11. november 2010 Hei dere! Ja, langpannekake var godt! :slikke: Ja, Inwe, gavekalender er koselig! Du får mase litt mer på han din om å få det Jeg skal handle inn en del til K sin når jeg og du skal ut på lørdag Ping, nattevakter er faktisk ikke så aller verst :happy: Man blir trøtt og sliten, men det er jo så rolig og behagelig å være på jobben om natta (sikkert litt annet på bensinstasjoner og sånt som Mah nevnte men..) Der jeg jobber ligger jo alle de som bor der å sover om natta --------------------- Åh, nå er jeg glad! Da jeg våknet i sted var K allerede kommet hjem. Når jeg sto opp, spurte han om jeg kunne se etter i fryseren om jeg fant noe vi kunne ha til middag. Det kunne jeg jo Vi har en sånn memo-pad på fryserdøren hvor vi skriver beskjeder til hverandre. På den hadde han skrevet at han ville ha meg med ut på middag! Så da dro vi på yndlingsrestauranten og spiste middag, før vi tok oss en tur på senteret og kjøpte inn endel julepapir og sånt noe. Også var vi innom sportsbutikken og drømte oss bort i alt vi har lyst på Han er så søt!! Elsker han! Hihi, nå skryter jeg litt, men det er lov av og til Skal reise på jobb igjen om et par timer, så nå skal jeg bare slappe av og kose meg frem til dess. Håper dere alle har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. november 2010 #266 Del Skrevet 11. november 2010 Så skjønt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. november 2010 #267 Del Skrevet 11. november 2010 Gleder meg til lørdag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #268 Del Skrevet 11. november 2010 For en skjønn kjæreste du har Det er ikke alltid det skal så mye til før en kjenner at hjertet banker litt ekstra for mannen i sitt liv God nattevakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. november 2010 #269 Del Skrevet 11. november 2010 For en romantisk fyr du har funnet deg Envy! Fikk jeg sabla lyst på pannekaker, godt jeg skal hjem til Bestefar, han lager de allers beste! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. november 2010 #270 Del Skrevet 11. november 2010 Så herlig av kjæresten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #271 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Heh, det er jo ikke noe galt i å skryte av sånt, da ville du jo snytt oss for en søt historie! :rødme: Endret 12. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 14. november 2010 Hei! Nå sitter man her igjen da. Har egentlig en hel masse masse jeg skulle ha gjort, men måtte på pcen for å sjekke mailen. Skulle hatt lønnsslipp på mail, men får den jo aldri? :klø: Også ser vi aktivt på leiligheter igjen, så sendte e-post til 3 stykker i går, og hadde virkelig håpet på svar nå, eller senest i morgen, så jeg kan avtale visninger før jeg avtaler med jobben når jeg skal jobbe. Ikke enkelt dette her gitt! Er lei av å se på leiligheter, og lei av å gå på visninger! Hvis vi flytter nå vlir det 4. gang eller noe på 1 og et halvt åt Jeg blir jo aldri fornøyd! Føler meg som en nomade her! Stakkars sambo må liksom bare være med på lasset han, for han orker ikke høre på sytingen min I går var jeg i lille byen og shoppet med Inwe. Det var kos! Jeg kom hjem med 6 fulle, tunge poser Kjøpte en del gaver da, så ble ikke bare egotripp. Men ble et par ting til meg selv også da Kjøpte en jakke (kan jo ikke la vær når den er fin, og satt ned til 200 kr!!) Den lignet veldig på denne, selv om det ikke er helt den samme. Jeg liker, liker! Har ikke en eneste grå eller svart jakke fra før, bare blå og baige og sånn, så er kjekt å ha en jakke i nøytral farge også :happy: Også kjøpte jeg meg vintersko. De game har jeg brukt 2 eller 3 vintre nå, og de var kjempegode, selv om de har veldig høye hæler. Men i år har dem plutselig blitt vonde, og jeg får vannblemmer under beina av dem Så da trengte jeg nye vintersko, og da ble det disse. De var litt lavere enn de jeg har, og satt ned med 200 kr, kun for den dagen, så da ble det 600 istede for 800, det var helt greit for meg Egentlig er jeg ikke noe fan av kilehæl, men akkurat denne syns jeg var grei Nå sulter jeg ihjel. Har nettopp spist to brødskiver, men sulter forde. Spiste bare 1 måltid som var ordentlig i går, så er sikkert derfor Men det var ordentlig også, jeg spiste nemlig en diger club sandwitch med pommes. Nam! Svigermor serverte ribbe med alt som hører til i går. Men jeg synes det blir feil å spise ribbe før julaften, og dessuten liker jeg ikke ribbe (pleier å spise medisterkaker) så da ble det bare til høflighetsforsyning der i går Nå kom kjære hjem, så da skal vi snart avgårde på farsdag hos mine foreldre :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #273 Del Skrevet 14. november 2010 I skoene Skikkelig deilig med dager der man finner alt, og blir ferdig med masse Jeg liker heller ikke ribbe! Liker ikke medisterkaker heller, og ikke pinnekjøtt heller... Men kalkun og elgstek, det er julemat for meg Kos deg masse hos foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2010 #274 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Enig - jeg liker ikke kilehæl noe særlig jeg heller, men de der var det fint på! Og jakka var også fiiiiiin! Kos deg på farsdagsfeiring. Endret 14. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. november 2010 #275 Del Skrevet 14. november 2010 for shoppingen! Liker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 #276 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg vil ha de skoene.. Synd sånne ikke passer til meg Og jakka, men den fantes eller ikke min str. Litt missunelig altså Hatt en fin farsdagsfeiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 14. november 2010 Så gøy at dere likte shoppingen min! Jeg liker tingene selv også Hadde på meg både jakke og skoene til og fra farsdagen i dag Eneste er at skoene ikke er noe gode å kjøre bil i, men håper det er en tilvenningssak! Åh! Nå har jeg sittet siden kl 1900 og forsøkt å laste opp bilder til fotoknudsen Jeg har ca 500 bilder (uten å overdrive) som jeg tenkte å bestille til albumet vårt, men NEIDA! Det er umulig det. Først la jeg inn alle til opplastning, det ble overload. Så la jeg inn ca halvparten, da MÅTTE pcen bestemme seg for å starte på nytt. I sted lastet jeg opp 15 bilder på "alternativ" måte (det funker faktisk), nå laster jeg opp 20 bilder på vanlig måte. Ser ut til at det skal gå igjennom, men det har nå stått og lastet i 17 minutter på de 20 bildene. Og jeg skal ha inn 500!! Dette er jo helt håpløst!! Lurer på om jeg bare skal legge alt på en minnepenn og levere den på fotoknutsen. Går det an? Dette går ihvertfall ikke, fordi de har en ufatterlig treig server Dette skulle jeg bare gjøre sånn kjapt jeg, før jeg skulle sette igang med alt annet jeg skulle ikveld, nå ble jeg jo sittende med dette hele natta isteden Nå skal jeg sette på neste opplastning og finne på noe mye hyggeligere. Har fått et par gaver til til kalenderen i dag, så tenkte jeg skulle pakke inn de, så får pc'en bare holde på Forresten, så tror jeg kjære har spennende planer for jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #278 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Åh! Spennende planer?! FORTELL! Ja, jeg er nysgjerrig. Edit: Ser at jeg nesten er en mann også, for jeg huska bare å skrive noe om det siste Hvis ikke foto knudsen kan hjelpe deg om du kommer med en minnepenn så blir jeg sjokkert. Det må da være like greit for dem det? Endret 14. november 2010 av Mahareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. november 2010 #279 Del Skrevet 14. november 2010 Ja, du kan gå inn på en fotobutikk med minnepenn, men tror du må laste dem opp selv i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 #280 Del Skrevet 14. november 2010 Du kan legge de på minnepenn og bruke de pcene de har i butikken og laste de opp der, også kommer du å henter de senere på dagen. Passer fint å gjøre i sammenheng med en sånn date vi hadde på lørdagen feks. Jeg har nemlig ikke noe imot at vi har sånne litt oftere Hva får deg til å tro at K har funnet på noe lurt for jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå