Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

bare hyggelig :fnise:

Jeg har jo mest lyst til å fortelle han hva det er med en eneste gang, men jeg får klare å holde det inni meg et par mnd til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg klarer ikke sånt jeg, dermed må jeg kjøpe gaven til sambo så nærme jul som overhodet mulig :ler:

Husker du da vi kjøpe påske-egg, sambo fikk det med en gang jeg kom hjem liksom, og jeg som skulle vente til påskeaften da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg merker jeg sliter her! Hinter som bare fy :ler:

Husker påskeegget ja! I motsetning til meg har du en som er glad i godis. Min er ikke så veldig glad i snop, og derfor ble hele egget glemt her i gården :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, min er en skikkelig godtemums, men det er egentlig ikke så farlig. Bortsett fra de gangene jeg glemmer at jeg har en sjokolade i skapet, eller skal spare den til helga. Da kan du skrive under på at den er spist før jeg får smakt engang :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også nysgjerrig!

Kult kostyme da - og du har helt rett, det kan fort bli pirat om du fikser litt på det. Hadde jeg aldri trodd om et vampyrkostyme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:ler: Ja, min er en skikkelig godtemums, men det er egentlig ikke så farlig. Bortsett fra de gangene jeg glemmer at jeg har en sjokolade i skapet, eller skal spare den til helga. Da kan du skrive under på at den er spist før jeg får smakt engang :skratte:

Det er det alltid meg som gjør her :sjenert: Mannen har lært at han ikke skal si noe om det om han har kjøpt sjokolade :ler: Har nemlig lært meg å slutte å kikke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Hallo!

Må innrømme at jeg ikke er så flink til å holde meg oppdatert i boka di, så jeg har ikke så mye fornuftig å komme med. Men jeg kikker da innom, det skal jeg ha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min er en skikkelig godtemums, men det er egentlig ikke så farlig. Bortsett fra de gangene jeg glemmer at jeg har en sjokolade i skapet, eller skal spare den til helga. Da kan du skrive under på at den er spist før jeg får smakt engang

Ja, han er en skikkelig godtemums, det vet jeg ;) Her i huset er det forøvrig omvendt, her er det jeg som mumser i meg sjokoladen før kjære rekker å tenke seg om :ler:

Jeg ble også nysgjerrig!

Kult kostyme da - og du har helt rett, det kan fort bli pirat om du fikser litt på det. Hadde jeg aldri trodd om et vampyrkostyme

PM er på vei :)

Jepp, det kan det, og det er ganske kult, for da er det liksom så allsidig :jepp:

Det er det alltid meg som gjør her. Mannen har lært at han ikke skal si noe om det om han har kjøpt sjokolade. Har nemlig lært meg å slutte å kikke etter.

Det er vi to om, bortsett fra den siste delen, for jeg ser nemlig etter om jeg blir skikkelig godtesjuk :fnise:

Hallo!

Må innrømme at jeg ikke er så flink til å holde meg oppdatert i boka di, så jeg har ikke så mye fornuftig å komme med. Men jeg kikker da innom, det skal jeg ha! :ler:

Hehe, hyggelig at du stikker snuten innom! :jepp:

--------------------

I dag har jeg vært hos frisøren og blitt veldig mørk på håret :hakeslepp: Det er riktignok min naturlige hårefarge da, så det ser ikke så rart ut, men det er veldig uvant etter å ha vært mørk blond en stund. Jeg syns faktisk jeg ble så blek i ansiktet at jeg gikk rett fra frisøren og tok sol, hvor jeg kjøpte sånn krem for å bli ekstra brun :fnise: Føles deilig å ha gjort litt for utseendet også av og til da :)

Etterpå møtte jeg Inwe, og vi satt på Dollys og :skravle: det var koselig!

Nå er jeg stuptrøtt :Gjesp: Tror jeg skal finne senga snarest, så sant jeg ikke blir sittende å dille på KG litt til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Tenker du ble fin på håret, også er det deilig med litt forandring. Selv om du syns det ble uvant, så venner du deg nok til det temmelig fort :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: jenter!

Takk! Håret ble OK, men som sagt litt for mørkt. Hun lovet at det kom til å lysne litt, og om det gjør det blir det veldig bra :jepp:

I dag har jeg ikke gjort så mye. Jeg skulle egentlig på russisk kurset, men så satte jeg igang å skrive, også var jeg så langt inn i skriveverden at jeg ble værende der :fnise: Har skrevet over 8000 ord i dag, og det får'n si, nå begynner historien å spisse seg til! :happy: Et av kapitlene jeg skrev var egentlig et lit kjedelig et, men et nødvendig et, sånn med forklaringer og slikt.. hmm.. men ja, alt i alt, veldig fornøyd :hoppe:

Dessuten venter jeg på svar på skrivekløestafetten. Sist gang fikk jeg svar på en onsdag, så hadde regnet med svar i dag, men det kom ikke svar i dag, så nå er jeg så spent til i morgen atte! :hoppe:

I morgen tidlig skal jeg på kurs på jobben, det blir spennende. Men vil egentlig ikke ha det, for etter det kurset kan jeg dele ut medisiner, og det medisinstyret har jeg egentlig vært glad for å kunne holde meg unna :forvirret:

Gleder meg til fredag jeg :lol: Da skal jeg skrive hele dagen! :jepp: Og få gjort unna en hel del :husarbeid:

I morrest snakka jeg med kjære, og han ga meg et løfte som jeg likte veldig godt :rødme: Må vente litt med jubelen fordi ting må vente litt. Men jeg ble veldig glad for å høre det :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Høres ut som en fin dag i går ;)

Medisinkursing høres svært lurt ut. Det er helt sikkert skummelt, men det vil du nok ha mye utbytte av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
:redd: huff jeg skjønner godt følelsen med medisinkurs, å gi medisiner til andre virker skikkelig skumelt. tenk viss en gjør en feil liksom :redd: men det gir deg mange fordeler også da ;) Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jenter! Medisinkurs er veldig lurt i forhold til at det er en stor del av jobben, de fleste brukerne står jo på masse medisiner. Det jeg gruer meg mest til er å huske alt dette rundt subutex og metadon, det er ikke akkurat småtterier de sakene der :redd: Men får kursbevis og full pakke da, og DET liker jeg!

Haha, så morsomt at dere blir nysgjerrige :lur::fnise: Det er veldig fint det han har lovet, finere enn noen kan forestille seg :strix: hihi! :happy:

-------------

I dag har jeg vært trøttere enn trøtt! :Gjespe: Sovnet ikke før kjære kom hjem i går, sånn i 0400 tiden! Også var jeg oppe igjen 0700 :lol: I tillegg har vi sittet i et varmt rom med dårlig luft på kurs i 8 timer på jobb i dag. Var relativt godt å komme hjem i dag ja!

Sååeh.. jeg sovnet kl 17, og skulle bare duppe frem til 18, men jeg våknet for noen strakser siden :ler: Deilig da, nå er jeg ikke så trøtt at øynene glir igjen av seg selv lenger :happy:

Nå har jeg forøvrig tatt helgen :lur: Deeeilig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt helg! :bolledeig: Skal vi gni det inn for de andre? :lur:

Det er klart sånt må gnies inn :lur:

Jeg har tatt helg!!

:danser:

a015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...