Gjest såret mann Skrevet 7. mars 2011 #101 Del Skrevet 7. mars 2011 hva om man har to små barn sammen? Hun gikk og er allerde i en het romanse. Jeg må jo ha ganske mye kontakt pga barna. Ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aichkay Skrevet 29. april 2011 #102 Del Skrevet 29. april 2011 Går gjennom det samme.. det er helt forferdelig.. var sammen i 5 år og skulle gifte oss og ble forlatt 1 mnd for brylluppet meg brudekjolen i hånda.. tok han ikke mer enn 5mndr å finne ny.. er ikke sjalu på hans nye eller vil han ikke noe vondt.. jeg føler meg bare dum.. fordi jeg investerte alt jeg hadde i det forholdet .. det er egentlig det som gjør vondt. Det å vite at du ikke betydde like mye for han som han har betydd og kanskje enda btyr for deg.. Ser det har gått en stund siden du skrev.. går det bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #103 Del Skrevet 1. mai 2011 Så bra lesing:) hehe. med min flaks kommer han vel aldri til å angre på det han gjorde, men det er lov å håpe... Jeg skjønner virkelig ikke greia her? Hvorfor ikke la tidligere kjærester ha det bra med andre? Én ting er når man blir forlatt med barn inn i bildet, og hele framtiden som du kjente den, blir borte. Men vanlige forhold? Samboeren min var i et forhold i sju år, og det var vel sånn egentlig han som gjorde det slutt. Halvt år senere møtte han meg, og vi har det bedre enn noen av oss har hatt det tidligere, med noen. Å se at "sin store kjærlighet" har det godt med annen er selvsagt vondt. Men om du en gang har elsket han, så hvorfor i all verden ikke unne ham alt godt? "Du fortjener bedre, drit i han!" Seriøst? Fordi én part ikke er forelsket lengre, og faktisk har møtt noen den har det bedre med, så skal man være sint og mene at det er dårlig gjort? Og for noen er sårt å gå inn i et nytt forhold med en ekskjæreste hengende over, som tydelig ikke er over forholdet. Og da mener jeg virkelig at det er greit å hvertfall ta avstand i en lengre periode, for å la begge parter være klar over hvordan situasjonen er. Sutrende ekskjærester som insisterer og trygler om å få prøve igjen på nytt er ikke noe noen vil ha med seg inn i et nytt forhold. Verken h*n som gjorde det slutt, eller nye kjæresten. Ta dere sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #104 Del Skrevet 1. mai 2011 Har heldigvis aldri blitt dumpet, men jeg har dumpet selv. Det forrige bruddet var ganske sårt, fordi han ble sammen med exen sin rett etter bruddet! Og mens vi var sammen var han med henne bak min rygg og det var nettopp det som ødela forholdet vårt. Hun skrev til han, kom på døra osv og skapte mange vonde situasjoner for meg. Kjente et hat mot dette mennesket! Og da de ble sammen rett etter bruddet vårt og han i tillegg la ut om hvor fantastisk hun var på face skar det litt... Han skreiv bl.a at ingen kunne måle seg med henne. Hadde ønsket han tok bruddet litt tyngre, ikke liksom ble glad og "yes, nå kan jeg bli sammen med exen!" Men! Det har gått bra. For det første er jeg mye penere enn henne, det er en god tanke! Når kompisene hans kom og spurte overassket "er du exen til P? Wow, du var pen!" gliste jeg innvendig. For det andre gjør jeg det mye bedre enn henne i livet. Hun har ikke fullført vgs engang, jeg holder på med en master og lykkes dessuten på andre områder i livet. Har 2 jobber jeg elsker og en god fremtid i møte. Det virke kanskje litt "selvdigging" å tenke slik, men det gjør godt. Tenk på dine positive sider og tenk negativt om henne:) Jeg har møtt min ex senere, fikk først litt panikk da jeg så han. Han var full og kom bort for å prate. Da føltes det inderlig godt å være helt likegyldig og avvise han! Og han kunne fortelle at det var slutt med hun "fantastiske exen" Dessuten har jeg passet på å se smashing ut, trener, tar sol, sminker meg, kule klær osv. Slik at han skal savne meg litt når han ser meg;) Etter den dagen har jeg følt meg helt over han. Savner han ikke lengre og for min del må han gjerne gifte seg med den kjerringa om han vil. Tenkte lenge på å hevne meg på hun exen, men fant ut at ignoranse var bedre. De greide fucke det til for seg selv etter kort tid uansett. Jeg har truffet en ny, og han er mye bedre enn exen Stor til alle de som sliter der ute. Det går over, men det tar tid. Ut og møt nye gutter, blokker exen på face osv, tenk positivt om deg selv og negativt om hun nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyme-krim Skrevet 1. mai 2011 #105 Del Skrevet 1. mai 2011 Der og da syntes jeg at det var ufattelig kjipt og jeg ble grådig lei meg. Han dumpet meg etter nesten 5 år, og den siste tiden vi var sammen var jeg sikker på at han var utro med henne, og konfronterte han med det. Det var han ikke sa han. Rett etter at det ble slutt, ble de sammen. Jeg ble fly forbannet, jeg ble ufattelig skuffa og jeg ble lei meg. Heldigvis ferdig med det nå, men jeg prater ikke med henne lenger selv om hun prøver å være venn med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #106 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg skrev et innlegg for ikke så mange timene sine om min ex som har funnet seg ei ny.. Kan noen her fortelle hvordan dere hadde det når det skjedde,og hvordan gikk det etterhvert? Føles ut som jeg kommer til å dø av sorg...Føler at han har "vunnet" og at jeg er den som sitter igjen evig ulykkelig... Har aldri hatt det så fælt som dette!!! jeg ble glad og sjokkert,men han ville nok ha litt liv rundt seg. Jeg var en rolig person, lite alkohol,passet barn og hjem. Ja, et typisk a-4 liv. Han valgte en festblankett,tre barn med tre forskjellige menn,bodde mer på resturant enn hjemme.......han gikk på en smell der gitt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. mai 2011 #107 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg vet inderlig godt hvor sårt det er, jeg ble dumpet da jeg var gravid (12 uker på vei) og 3 uker etterpå var han sammen med ei ny ei.. Vi hadde ikke vært kjærester mer enn et halvt år ca og graviditetet var ikke planlagt, men han gleda seg til å skulle bli pappa, helt til han plutselig ombestemte seg da jeg rundet 12 uker.. Jeg har aldri vært så langt nede før, klarte ikke få i meg mat og alt så bare helt svart ut, mildt sagt helt jæ*****! Må også nevnes at etter han ble sammen med henne forsvant interessen hans for barnet vårt helt. Men som ei skrev, tiden leger alle sår, og "tid" er stikkordet her, alt blir bedre/lettere med litt tid Idag har vi ingen kontakt, og har ikke hatt det siden jeg sendte en melding om at sønnen vår var født, alt går via nav. Jeg har det mye bedre uten han, storkoser meg med lillemannen min, og er i et nytt forhold Endret 24. mai 2011 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 24. mai 2011 #108 Del Skrevet 24. mai 2011 Når han oppfører seg slik mot deg er han null verdt å lide for! Du fortjener så mye bedre. Han er slem som ikke vil vite av deg etter at dere har vært sammen... Han har gått videre med livet og fått seg ny dame, og da må du også det. Men selvfølgelig vil det ta tid. Ting tar tid, men med tiden leger alle sår ikke sant? En ting er ihvertfall sikkert og det er at du fortjener så mye bedre! Og denne mannen kommer en vakker dag. Bare vent. Men akkurat nå burde du la vær å tenke på å få deg ny kjæreste, og heller nyte livet ditt som singel. Gråt så mye du vil, men ikke la det ødelegge deg! Vær ute med vennene dine, skaff deg en ny frisyre, ny hobby, begynn å trene om du ikke gjør det allerede, vær glad og stolt over deg selv. Tenk at du fortjener bedre, for det gjør du jo. Vis hele verden at det er han som mister noe ikke du! Og ja, selvfølgelig er det kjipt at eksen får en ny kjæreste. Men sånn er livet bare. Det er sikkert 10 000 andre jenter i Norge som opplever akkurat det samme (hehe ikke plag meg med tallet, jeg bare ramset opp helt tilfeldig) men uansett er du ikke alene om å føle deg kvalm, trist osv fordi eksen din har fått seg en ny en. Man er aldri alene om problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerak Skrevet 24. mai 2011 #109 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg hadde ikke brydd meg så mye, hadde det ikke vært for måten jeg fikk vite det. Det strømmer inn meldinger på mobilen "kom på face", "går det bra med deg?" osv. Jeg logger meg på facebook for å få 6-7 personer spørre meg om det går bra. For å gjøre det lettere for meg selv slettet jeg eksen fra facebook. Så jeg fikk vite av alle andre at han har fått seg ny dama, 4 mnd etter vi slo opp, samme dama han begynt å pule en uke etter vi hadde slått opp. Vi var sammen i to år. Tidligere hadde han sendt meg meldinger om at han vil snakke for å oppklare ting. Også får jeg den der. Når vi slo opp sa han at han skulle ha respekt for de vi hadde. Hvor er respekten når jeg får vite det av alle andre enn han at han funnet seg en ny? Hvor vanskelig skal det være å få fram fingern når han svært så på det med respekt, modenhet og alt der pisset der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såret Skrevet 31. mai 2011 #110 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skrev et innlegg for ikke så mange timene sine om min ex som har funnet seg ei ny.. Kan noen her fortelle hvordan dere hadde det når det skjedde,og hvordan gikk det etterhvert? Føles ut som jeg kommer til å dø av sorg...Føler at han har "vunnet" og at jeg er den som sitter igjen evig ulykkelig... Har aldri hatt det så fælt som dette!!! Jeg og ex'en min gjorde det slutt for snart 3 måner siden. Vi har vært bestevenner i flere år og vi var kjærester i 1 1/2 år. Framtiden var planlagt og vi trudde vi kom til å dele resten av livet sammen. De siste månene hadde vi problemer og han fikk fått følelser for ei anna. 2 måner senere var dei i lag, ikke offentlig, men jeg fikk vite om det. De hadde vært venner lenge og vi ble presentert for hverandre. Hun er ei kjekk å søt jente, og jeg gledet meg til å bli bedre kjent med henne, helt til han gjor det slutt. Han er veldig bekymra for å såre meg og vil at vi fortsatt skal vere venner. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han, enten som venn eller kjærste. Han har vært en del av livet mitt så lenge. Men hver gang jeg ser han gjør hjertet mitt ett hopp og alt jeg vil er å ver i armene hans. Vi prøver å få til eit vennskap, for ingen av oss klarer å la være å snakke med den andre. Det er en hard kamp, men jeg tror vi klarer det. Har heldigvis fått meg en ny bestevenn som er en god støtte, og så skal jeg flytte langt vekk til høsten så då slipper jeg å se dem i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå